Skip to main content
Beantwoord

Kan geen mails meer ontvangen en versturen op laptop

• 17 oktober 2023
  • 1 reactie
  • 50 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 2 reacties

Ik kan ineens geen e-mails ontvangen en verzenden op mijn laptop. Mijn Samsung telefoon ontvangt en zend wel goed. Mvg John

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi @JRHG, gek dat de mail op 1 apparaat opeens niet meer binnenkomt. Dat de mail nog wel op de andere apparaten komt, geeft aan dat het mailadres zelf nog wel goed werkt. Dat geeft ook het vermoeden dat de instellingen op jouw laptop niet helemaal kloppen. Zou je de instellingen van het mailprogramma naast de instellingen op deze pagina kunnen leggen, en aanpassen waar nodig: Hoe stel ik e-mail in voor Windows, Outlook of Apple?

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 16053 reacties
  • Antwoord
  • 20 oktober 2023

Hoi @JRHG, gek dat de mail op 1 apparaat opeens niet meer binnenkomt. Dat de mail nog wel op de andere apparaten komt, geeft aan dat het mailadres zelf nog wel goed werkt. Dat geeft ook het vermoeden dat de instellingen op jouw laptop niet helemaal kloppen. Zou je de instellingen van het mailprogramma naast de instellingen op deze pagina kunnen leggen, en aanpassen waar nodig: Hoe stel ik e-mail in voor Windows, Outlook of Apple?