Skip to main content
Antwoord

Nieuwe klant met internet en TV abonnement, kan geen emailadres aanmaken na activatie 4 dagen geleden.

  • October 25, 2023
  • 6 reacties
  • 73 keer bekeken

Kuka
Deelnemer
Forum|alt.badge.img

Goedemorgen,

22 okt. heb ik mijn KPN abonnement (internet + TV) geactiveerd. Ik kan tot op heden geen emailadres aanmaken.

Ik krijg onderstaande melding:

Voeg eerst uw (actieve) KPN internet abonnement toe aan uw KPN ID via MijnKPN op mijn.kpn.com. Uiterlijk 3 dagen na activatie van uw abonnement kunt u inloggen voor "KPN Mail" met uw KPN ID.

Als ik bij producten onder mijnKPN kijk staat er reeds “Thuis” en zie dat daar internet en TV toegevoegd is. De 1e factuur is ook al betaald. Wat moet ik doen wil ik een emailadres aan kunnen maken? Ik ben een ex Ziggo klant en heb dus geen ervaring m.b.t. KPN. Dank voor de ondersteuning.

 

 

Beste antwoord door Kuka

Het is gelukt. Het duurde 4 dagen ipv maximaal 3.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • October 25, 2023

@Kuka 

1)) KPN ID aanmaken in “Mijn KPN".

2)) In “Mijn KPN":  Kies: Producten > Product toevoegen > ……………….

3)) In “Mijn KPN": Producten > jouw adres > Informatie en instellingen > Emailaccount toevoegen > …………..

Als alles werkt kun je ook nog jouw emails van Ziggo overzetten naar KPN maar dat moet je helemaal zelf doen. Indien gewenst kan ik dat ook uitleggen.


Kuka
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • October 25, 2023

@Willy22 Dank voor je antwoord. Stappen 1 t/m 3 reeds doorlopen. Bij de laatste stap deze melding:

KPN Mail

 

Voeg eerst uw (actieve) KPN internet abonnement toe aan uw KPN ID via MijnKPN op mijn.kpn.com. Uiterlijk 3 dagen na activatie van uw abonnement kunt u inloggen voor "KPN Mail" met uw KPN ID.

 


Kuka
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • October 25, 2023

Ik moet gewoon geduld hebben. De zondag telt niet mee als activatie dag dus ergens vandaag of morgen zou het wel moeten lukken. Ik heb even gebeld met 0800-0402 en werd binnen 1 minuut geholpen door een vriendelijke meneer.


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @Kuka. Welkom bij KPN en op het KPN forum! Het is voor mij nog niet helemaal duidelijk of je inmiddels al een e-mailadres hebt kunnen aanmaken. Als dit nog niet is gelukt, dan hoor ik dat graag van je!


Kuka
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • Antwoord
  • October 29, 2023

Het is gelukt. Het duurde 4 dagen ipv maximaal 3.


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Wat goed om te lezen dat het uiteindelijk toch nog is gelukt! 😊