Via mijn Iphone kan ik wel mail ophalen en versturen via de wifi. Op het moment dat ik buiten bereik ben van de Wifi kan ik wel mail ontvangen maar geen mail versturen. Ook het antwoorden van mail wil niet.
Ik heb alle instellingen al doorgelopen maar hij blijft het niet doen.
Bij Gebruikersnaam, voer je ‘hoofd’-emailadres (Dit is de gebruikersnaam van je e-mail account, gevolgd door het laatste deel van je email-adres, dus bijvoorbeeld ‘MijnAccountNaam@kpnmail.nl’) in.
Bij Gebruikersnaam, voer je ‘hoofd’-emailadres (Dit is de gebruikersnaam van je e-mail account, gevolgd door het laatste deel van je email-adres, dus bijvoorbeeld ‘MijnAccountNaam@kpnmail.nl’) in.
Dit staat allemaal goed. Het rare is dat ik ook geen mail kan beantwoorden via het normale 5g. Ook dit werk helaas alleen via de wifi. Zal mij er nog eens in verdiepen. De stappen van KPN heb ik allemaal doorlopen.
Een nieuwe mail verzenden of een mail beantwoorden is in principe hetzelfde, het gaat beide via dezelfde uitgaande mailserver.
Krijg je nog een (fout)melding te zien als je een mail verzend?
Welke KPN domein gaat het om, dat is het gedeelte achter de @.
Je zou nog kunnen proberen of instellen van poort 465 SSL i.p.v. 587 SSL het probleem verhelpt, bij sommige van de andere dan kpnmail.nl domeinen werkt 465 wel maar poort 587 niet.
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.