Skip to main content
Beantwoord

Alle e-mail wordt als spam aangemerkt zonder uitzonderingen

  • 15 januari 2024
  • 3 reacties
  • 53 keer bekeken

sinds een paar dagen komt alle naar mij toegezonden mail in de Spam-box terecht, niets uitgezonderd.

Beste antwoord door BertHteW

Beste Bart,

Nadat ik eerst alle spamfilters verwijderd had en er vervolgens eentje toegevoegd had, is het probleem verdwenen. Probleem is ontstaan nadat ik Bpost als Spam had gemarkeerd. Tegenwoordig krijg ik nu mail van Bmail binnen dat ook Spam is.  

Groet,

 

Bert

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • 12863 reacties
  • 16 januari 2024

Hoi @BertHteW, welkom hier. 

Alle mail wordt als Spam gezien? Er komt niets meer door in de inbox?

Markeer je de mails ook als niet spam? Ook daarna blijven ze in de spambox komen?

Want dan wil ik je vragen even contact te zoeken met ons Abuse team op abuse@kpn.com.

Mijn collega's kunnen er dan verder induiken. 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 17 januari 2024

Beste Bart,

Nadat ik eerst alle spamfilters verwijderd had en er vervolgens eentje toegevoegd had, is het probleem verdwenen. Probleem is ontstaan nadat ik Bpost als Spam had gemarkeerd. Tegenwoordig krijg ik nu mail van Bmail binnen dat ook Spam is.  

Groet,

 

Bert


Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • 12863 reacties
  • 18 januari 2024

Top dat het weer opgelost is. :) 

Mocht er weer eens iets zijn, laat het dan vooral weten.