Skip to main content
Beantwoord

Mijn IP-adres is gewijzigd en sindsdien werkt mijn e-mail niet meer

  • April 1, 2024
  • 2 reacties
  • 77 keer bekeken

Mijn email verkeer werkt niet meer na wijziging IP adres (onaangekondigd). Het is mij niet helder welke instellingen ik nu moet wijzigen in mijn email programma (MAc), en NAS (Synology)

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom op de community @Jacob255. Het e-mailadres heeft geen invloed op de instellingen van onze e-mailadressen. Die instellingen kan je hier controleren: Ik kan geen KPN e-mail ontvangen of versturen.

Gaat het om een e-mailadres van ons, of om een ander adres? Het IP-adres is bij een KPN abonnement dynamisch, dat betekent dat die kan veranderen. In de praktijk gebeurt het vrijwel nooit, maar zoals je merkt kan het wel eens gebeuren.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Jasper van KPN
Moderator

Welkom op de community @Jacob255. Het e-mailadres heeft geen invloed op de instellingen van onze e-mailadressen. Die instellingen kan je hier controleren: Ik kan geen KPN e-mail ontvangen of versturen.

Gaat het om een e-mailadres van ons, of om een ander adres? Het IP-adres is bij een KPN abonnement dynamisch, dat betekent dat die kan veranderen. In de praktijk gebeurt het vrijwel nooit, maar zoals je merkt kan het wel eens gebeuren.


JanD
Superuser
  • Superuser
  • April 3, 2024

In MijnKPN kun je aangeven dat je een melding wilt ontvangen bij het wijzigen van het IP-adres door KPN @Jacob255 en @Jasper van KPN 

Â