Sinds vorige week donderdag (28 maart 2024, vlak voor Pasen) komt er belachelijk veel mail *ontercht* in mijn spam box. Heeft KNP iets aangepast - veel te streng afgesteld?
Grt,
Sinds vorige week donderdag (28 maart 2024, vlak voor Pasen) komt er belachelijk veel mail *ontercht* in mijn spam box. Heeft KNP iets aangepast - veel te streng afgesteld?
Grt,
Beste antwoord door WMG-N
Dit heeft waarschijnlijk te maken met het het feit dat de afzender de inhoud/opbouw van hun email heeft veranderd. Dan ziet het spamfilter “normale email” op eens als “spam”.
Heeft veel email dat in de spammap belandt een DMARC fout ? Dan moet inderdaad de afzender aan de slag om die DMARC fout op te heffen. Maar ik vrees dat veel bedrijven hier weinig tijd (en geld) voor willen vrij maken.
Stuur een email naar abuse@kpn.com met als bijlage een aantal voorbeelden van emails die ten onrechte als spam worden aangemerkt. Vraag om de “reputatie” van de afzenders te resetten.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.