Skip to main content
Antwoord

Wijzigen wachtwoord webmail lukt niet

  • April 11, 2024
  • 3 reacties
  • 88 keer bekeken

Ik wil het wachtwoord van mijn kpnwebmail wijzigen. Als ik dit wil doen, verschijnt de melding dat ik eerst mijn internetabonnement moet toevoegen aan Mijn KPN. Laat ik nu geen internetabonnement hebben….

Het lukt me dus niet om het wachtwoord te wijzigen. 

Mijn partner op hetzelfde adres heeft dit overigens wel. 

Wat is hiervoor de oplossing? 

Beste antwoord door WMG-N

@Saskepaske 

Heb je misschien een “Email Only” ?  Dan heb je ook een KPN abonnement. en dan moet je ook jouw abonnement kunnen toevoegen in “Mijn KPN" en jouw wachtwoord kunnen veranderen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • April 11, 2024

@Saskepaske 

Heb je misschien een “Email Only” ?  Dan heb je ook een KPN abonnement. en dan moet je ook jouw abonnement kunnen toevoegen in “Mijn KPN" en jouw wachtwoord kunnen veranderen.


WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • April 11, 2024

@Saskepaske 

Je kunt ook jouw emailaccount laten overzetten naar het abonnement van jouw partner. Scheelt weer in kosten.


WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • April 11, 2024

@Saskepaske 

Dat overzetten van jouw account naar dat andere abonnement moet je doen m.b.v. de KPN klantenservice (tel. 0800 - 0402 tijdens kantooruren).