Beste kijkbuiskinderen,
Ik ben al klant van KPN vanaf 1998: zeer tevreden! Ik heb wel een paar wensen:
- Een "echte" wandmontage-router, zoals bijvoorbeeld de Planet WGR-500-4P router. De KPN Box 12 heeft de lampjes aan de voorkant heeft, en de RJ45-aansluitingen aan de achterkant. De RJ45-aansluitingen vereisen rare RJ45 “haaks naar boven” kabels (allekabels.nl: 1295804). "Haaks naar beneden" (veel gangbaarder) kan niet, want de voet zit in de weg (afzagen! a je to!).
- 2FA (SMS-controlecode) voor webmail.kpn.com
- Een mogelijkheid in webmail.kpn.com om een (lokale, op de PC) backup te maken van alle mail en documenten, waaruit je bestanden kunt "restoren" (.ZIP met bestanden of een .ISO)
- Een zoek-optie, waarbij je alle Webmail- en Drive-mappen en in 1 keer kunt doorzoeken. Nu moet je per map een zoekopdracht geven: niet handig, want ik heb nogal wat mappen aangemaakt.
Maar ook een compliment:
- KPN Webmail is veel handiger dan Gmail. Bij Gmail raak ik altijd in de war, als ik een bestand "verplaats" naar een map, en er alleen een "label" aan gehangen wordt; rare "ingeklapte" delen van een e-mail; eerst op "onderwerp bewerken" klikken, om "normaal" een e-mail te beantwoorden, enzovoort.
Groetjes, Nullius