Skip to main content
Beantwoord

Inloggen KPN Webmail lukt niet (hetnet.nl)

• 23 december 2024
  • 14 reacties
  • 139 keer bekeken

• Deelnemer
  • 4 reacties

Via KNPMail webmail lukt het niet om in te loggen voor hetnet.nl mailadres.

gebruikersnaam en wachtwoord zijn wel OK. Wie heeft de oplossing?

Beste antwoord door Erik van KPN

EK2O schreef:

Nee, nog steeds niet…..

Wat gek. Ik zie geen gekke dingen rondom dat mailadres. Wat ook onderbouwd wordt door het feit dat het wel lukt hem te gebruiken in een mailprogramma.

Dan gaan we eens kijken naar echt de webmail en hoe je die benadert. Welke browser gebruik je, ​@EK2O, en op wat voor apparaat? Heb je het inloggen op de webmail ook al eens in een andere browser geprobeerd?

Bekijk origineel

14 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+16
  • Superuser
  • 8334 reacties
  • 23 december 2024

Beste ​@EK2O wat voor (fout)melding krijg je als je probeert in te loggen???

Erik van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 28378 reacties
  • 26 december 2024

Ik ben ook wel benieuwd naar de foutmelding die je krijgt, ​@EK2O. Je noemt dat wachtwoord en gebruikersnaam OK zijn. Hoe heb je dat geconstateerd?

Let er in ieder geval op dat je bij de webmail inlogt met hele e-mailadres als gebruikersnaam. Als het daarmee ook niet lukt hoor ik het graag.

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 27 december 2024

De melding is wachtwoord of gebruikersnaam klopt niet.
Maar mail via outlook op laptop en op android telefoon lukt wel, dat is ingesteld met dezelfde gegevens

Erik van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 28378 reacties
  • 31 december 2024

Gaat het om het e-mailadres dat je ook hier op het forum gebruikt, ​@EK2O? Zo ja, is dat adres een mailaccount, of een alias van een ander account? In dat tweede geval, zou je eens willen testen of je wel kunt inloggen als je het mailadres van het andere account gebruikt?

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 31 december 2024

zowel het origineel als de alias werken niet

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 31 december 2024

Thank you for sharing this information..

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+16
  • Superuser
  • 8334 reacties
  • 31 december 2024

Beste ​@EK2O via onderstaande link kom je in het mailmenu waarin je je mailaccounts ziet staan en kunt aanpassen:

https://email.kpn.com/

Je moet dan even inloggen via MijnKPN

Succes.

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 31 december 2024

Beste Jan,

Ik wil niets wijzigen aan de accounts, ik wil alleen ook met webmail de mail kunnen lezen.

De mail staat ook ingesteld op laptop, desktop en android telefoon met gebruikersnaam en wachtwoord, maar bij webmail kom ik er met dezelfde gegevens niet in. 

Enige tijd geleden is er bij KPN eea gewijzigd waardoor ik die accounts opnieuw moest instellen, wellicht dat hetnet via webmail niet meer werkt?

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+16
  • Superuser
  • 8334 reacties
  • 1 januari 2025

Beste ​@EK2O ik bedoelde met de genoemde link aan te geven dat je via die link bij je mailaccount(s) en alias(sen) kunt komen om te zien of die account er nog correct in staan of overbodig zijn of dat je een account mist en tevens kun je daar meteen je wachtwoord aanpassen om een volgende keer met de juiste accounts en wachtwoord in te loggen via de webmail.

De beste wensen voor 2025 en succes.

• 3300 reacties
  • 1 januari 2025

Heb je ooit in het verleden wel eens eerder ingelogd op webmail? 

Gebruik je het volledige emailadres als gebruikersnaam? Dus ook met apenstaartje en wat daarachter staat?

Erik van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 28378 reacties
  • 3 februari 2025

​@EK2O, is het uiteindelijk nog wel gelukt om in te loggen op de webmail?

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 3 februari 2025

Nee, nog steeds niet…..

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 2340 reacties
  • 3 februari 2025

Kan je anders eens als test een mailbox aanmaken, en log daar eens op in?

Erik van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 28378 reacties
  • Antwoord
  • 5 februari 2025
EK2O schreef:

Nee, nog steeds niet…..

Wat gek. Ik zie geen gekke dingen rondom dat mailadres. Wat ook onderbouwd wordt door het feit dat het wel lukt hem te gebruiken in een mailprogramma.

Dan gaan we eens kijken naar echt de webmail en hoe je die benadert. Welke browser gebruik je, ​@EK2O, en op wat voor apparaat? Heb je het inloggen op de webmail ook al eens in een andere browser geprobeerd?

Reageer