Skip to main content
Antwoord

Wanneer ik Outlook open verdwijnen de e-mails gelijk

  • January 12, 2025
  • 16 reacties
  • 160 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Nadat ik outlook open , direct daarna verdwijnen de e mails van de dag, snap niet hoe dat ineens kan

Ā 

Beste antwoord door Erwin van KPN

Tja , dus ik moet er weer zelf achteraan .

Als die kpn nou eens hun klant contacten en met goede oplossing komen.Ā 

Steeds loop je bij kpn tegenĀ  deze feiten aan , dat jullie niet leveren waar je klant voor betaald .[en dat niet voor het eerst,, dit speelt al tijden ]

Ik vind dat kpn dit moet oplossen voor mij .

Dit zijn van die problemen waar je alleen achter komt als je samen met een medewerker het stap voor stap doorloopt.Ā  Bij de KPN Community helpen klanten elkaar en proberen wij, als moderators, het gesprek in goede banen te leiden.Ā  We zijn geen klantenservice in die zin.Ā  Maar met een terugbel afspraak kun je het zo plannen dat ze jou op een gunstig moment bellen en dan vinden jullie samen vast een oplossing.Ā 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

16 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • January 12, 2025

Beste ​@KoosCarĀ zie je de mail wĆØl via de KPN webmail???

Hoe heb je Outlook ingericht, via het POP- of via het IMAP-protocol???

Zijn er meerdere apparaten waar je je mail behandelt???

Ā 

Ā 


WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • January 12, 2025

​@KoosCarĀ 

Begin eens allereerst om ALLE wachtwoorden te veranderen en zorg ervoor dat alle wachtwoorden verschillend zijn. Want misschien is jouw account gehackt.

KijkĀ eens in de KPN webmail. zijn er berichtregels ingesteld die die emails verwijderen ? Of zijn er in Outlook berichtregels ingesteld die jouw email verwijderen ?


Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • January 15, 2025

Hoi ​@KoosCarĀ . Zoals je ziet, denkt onze community met je mee. Heb je hier iets aan gehad? Heb je al een oplossing gevonden?Ā 


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • January 15, 2025

Ben het 4 dagen kwijt geweest , mijn inkomendeĀ  e mails , zijn gewoon verdwenen.Ā 

Gebeld met kpn , de 1e mevr. zei , dat ze niet kon helpen en verwees mij naar , Student aan huis , watĀ  mij dus geldĀ  zou kosten.

Eerst mijn Pc kast na laten kijken door PCĀ  expert , gelukkig markeerde er niks aan de systemen en stond alles goed.

De 2e mevr. van Kpn, heeft ingelogd en alles nagekeken en ook geconstateerd dat alles goed stond , was zeer behulpzaam en zou bericht door zetten naar hunĀ  interne experts [ I T ]Ā  bij kpn.

s avonds gebeld door 3e mevr. van kpn , deze heeft weer scherm overgenomen en heeft onnavolgbaar voor mijĀ  , de [fout] gevonden , waarschijnlijk en gelukkig alles goed gezet .??????Ā  en vanaf vandaag doet het inkomende e mails het weer .Ā 

Moet mij wel van de tongĀ Ā , dat kpn mij eerst NIET goed geholpen heeft , ben ik dus al 45 jaar klant van.

Nou nog graag leveren aan Mbps aan ontvangst en download waar ik stevig voor betaald , want hun eigen Speedtest geeft aan dat ze maar 25% leveren.


  • January 15, 2025

Het is je eigen computer. Je eigen verantwoordelijkheid. KPN hoeft jouw hier helemaal niet bij te helpen.

Misschien de eerste keer als je net nieuwe klant bent om het in te stellen. Maar zeker niet later als er een probleem is op je eigen computer.Ā 

Dus hetĀ verwijtĀ dat je de eerste keer niet goed geholpen bent is volkomen onterecht. Hoe lang je al klant maakt hierbij helemaal niets uit. Alle klanten zijn gelijk. Een klant die naar maar 5 dagen klant is heeft dezelfde rechten als een klant die 45 jaar klant is.


Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • January 16, 2025

Ben het 4 dagen kwijt geweest , mijn inkomendeĀ  e mails , zijn gewoon verdwenen.Ā 

Gebeld met kpn , de 1e mevr. zei , dat ze niet kon helpen en verwees mij naar , Student aan huis , watĀ  mij dus geldĀ  zou kosten.

Eerst mijn Pc kast na laten kijken door PCĀ  expert , gelukkig markeerde er niks aan de systemen en stond alles goed.

De 2e mevr. van Kpn, heeft ingelogd en alles nagekeken en ook geconstateerd dat alles goed stond , was zeer behulpzaam en zou bericht door zetten naar hunĀ  interne experts [ I T ]Ā  bij kpn.

s avonds gebeld door 3e mevr. van kpn , deze heeft weer scherm overgenomen en heeft onnavolgbaar voor mijĀ  , de [fout] gevonden , waarschijnlijk en gelukkig alles goed gezet .??????Ā  en vanaf vandaag doet het inkomende e mails het weer .Ā 

Moet mij wel van de tongĀ Ā , dat kpn mij eerst NIET goed geholpen heeft , ben ik dus al 45 jaar klant van.

Nou nog graag leveren aan Mbps aan ontvangst en download waar ik stevig voor betaald , want hun eigen Speedtest geeft aan dat ze maar 25% leveren.

Dit snap ik niet helemaal.Ā  Zo te lezen hebben verschillende medewerkers hun best gedaan om jou verder te helpen. En dat is uiteindelijk ook gelukt. Was het probleem met de e-mail dan door ons veroorzaakt?Ā 


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • January 20, 2025

Na perikelen met mijn e mails , blijkt nu dat deze brokkelig en traagĀ  binnen komen . Diverse X de kpn Speedtest gedaan en wat blijkt nu , wij krijgen maar 25-30 % ontvangst , dus weer veel minder als wat in mijn abonnement zou moeten zitten.

Spreek de hoop uit dat de kpn nu eindelijk eens levert , waar ik reeds lang voor betaald .

Ā 

Antwoord op kpn , Edwin ,Ā  Ā  Ja waarschijnlijk wel veroorzaaktĀ  door medewerker van jullie , want ik heb die muis niet kunnen volgen zo snel ging dat en heb kadertjes gezien op beeldscherm , die ik nog nooit heb gezien . Dame ging in overleg met collega en daarna klikte ze verschijnende dingen aan en uit , ????? daarna kwamen de e mails weer binnen.

Ā 


WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • January 21, 2025

​@KoosCarĀ 

Wat is de snelheid die je nu hebt en wat was je belooft ?


Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • January 21, 2025

​@KoosCarĀ : Ah, ik begrijp dat de snelheid dus zeer te wensen over laat momenteel. Dat is natuurlijk niet fijn.

Je noemt de speedtest.Ā  Ā Kun je ons vertellen wat je momenteel haalt voor snelheid?Ā  En mag ik vragen of je een koperverbinding of glasvezel verbinding hebt?

Verder ben ik benieuwd of je de pc/laptop met een kabel hebt aangesloten of dat je gebruik maakt van wifi.

De speedtestlink kun je hier vinden:

https://www.kpn.com/internet/speedtest

Ā 


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • January 21, 2025

kpn Speedtest gedaan 20 maart 2025 .om 19.55 uur

download == 29,2Ā  Ā mbps

uploadĀ  Ā == 3,8Ā 

ping ==Ā  10

jitter == 27

Alles viaĀ koperverbinding met kpn kabeltjes .

Ā 


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • January 21, 2025

Mijn huidige ontvangst zou volgen kpnĀ  abonnement moeten zijn .

Ā 

100 Mbit/sĀ  Ā download

100 Mbit/sĀ  Ā uploadĀ 


Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • January 22, 2025

Dankjewel.Ā  Dat is niet supersnel idd.Ā  (het zou voor mail trouwens niets uitmaken, daar is het snel genoeg voor maar als je ook andere dingen met internet doet is de bandbreedte snel op).

Dat van die upload klopt trouwens niet.Ā  Bij koper krijg je geen symmetrische snelheden.Ā  Daar is de upload doorgaans lager dan de download.Ā  Dus ik begrijp niet hoe dit jouw abonnementsvorm kan zijn.Ā 

Ā 

Ik denk dat je hiervoor het beste een terugbel afspraak kunt inboeken. Dan kan een medewerker stap voor stap de lijn met jou doormeten.Ā 

De afspraak kun je heel eenvoudig via deze link maken:

Contact en klantenservice | KPNĀ  (zie onderin)Ā 

Ā 


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • January 22, 2025

Tja , dus ik moet er weer zelf achteraan .

Als die kpn nou eens hun klant contacten en met goede oplossing komen.Ā 

Steeds loop je bij kpn tegenĀ  deze feiten aan , dat jullie niet leveren waar je klant voor betaald .[en dat niet voor het eerst,, dit speelt al tijden ]

Ik vind dat kpn dit moet oplossen voor mij .


Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 23, 2025

Tja , dus ik moet er weer zelf achteraan .

Als die kpn nou eens hun klant contacten en met goede oplossing komen.Ā 

Steeds loop je bij kpn tegenĀ  deze feiten aan , dat jullie niet leveren waar je klant voor betaald .[en dat niet voor het eerst,, dit speelt al tijden ]

Ik vind dat kpn dit moet oplossen voor mij .

Dit zijn van die problemen waar je alleen achter komt als je samen met een medewerker het stap voor stap doorloopt.Ā  Bij de KPN Community helpen klanten elkaar en proberen wij, als moderators, het gesprek in goede banen te leiden.Ā  We zijn geen klantenservice in die zin.Ā  Maar met een terugbel afspraak kun je het zo plannen dat ze jou op een gunstig moment bellen en dan vinden jullie samen vast een oplossing.Ā 


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • February 6, 2025

BenĀ helaas nog steeds door griep geveld , maar kom hier zeker op terug .


Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • February 7, 2025

BenĀ helaas nog steeds door griep geveld , maar kom hier zeker op terug .

Aah, dat is knap waardeloos.Ā  Ik hoop dat je snel weer op de been bent!Ā