Skip to main content
Beantwoord

Kan niet inloggen op de KPN Webmail in Vietnam

• February 3, 2025
  • 7 reacties
  • 47 keer bekeken

Kan niet inloggen kpn webmail in Vietnam op 3 februari 2025

Beste antwoord door Godfried van Kruining

Ik denk dat het aan het hotel lag. Buiten hotel lukte het wel. Ben inmiddels in Nederland terug. Hartelijk bedankt voor je hulp!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

In vietnam werkt het nog niet.

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • February 3, 2025

In vietnam werkt het nog niet.

Wat gebeurt er dan?

Hier in Vietnam,  4 februari 2025, blijft de kpn webmail site draaien en springt na 10 seconden steeds terug naar beginscherm.

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • February 4, 2025

Hier in Vietnam,  4 februari 2025, blijft de kpn webmail site draaien en springt na 10 seconden steeds terug naar beginscherm.

Ik wil je even vragen of je jouw cookies en browsecache kan verwijderen. 

Jasper van KPN
Moderator

Welkom op de community ​@Godfried van Kruining. ik heb je berichten uit een ander topic even samengevoegd met je eigen topic. Zo kan je jouw vraag en antwoorden op 1 plek terugvinden, wel zo overzichtelijk 🙂

Ik ben benieuwd of het is gelukt met de tip van Ariën? 

Ik denk dat het aan het hotel lag. Buiten hotel lukte het wel. Ben inmiddels in Nederland terug. Hartelijk bedankt voor je hulp!

Jasper van KPN
Moderator

Dat klinkt inderdaad alsof het hotel iets blokkeerde. Gelukkig kon je er later nog wel op, en nu thuis helemaal natuurlijk. Met een mooie ervaring vers in het geheugen 😃