Skip to main content
Beantwoord

Hoe maak ik gebruik van mijn e-mail only abonnement?

  • 12 februari 2025
  • 5 reacties
  • 153 keer bekeken

Ik heb nu een E mail only abonnement  maar daar zie ik geen mail adres in. Ook kan ik geen adres aanmaken. Snap er niets van 

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@GradusN, welkom bij ons. 

Fijn om te zien dat je op weg bent geholpen door de community leden, waarvoor dank. 

GradusN schreef:

Helaas zijn die adressen er niet en kan ik ook niet inloggen op de webmail

Wat bedoel je hiermee? Als je op https://email.kpn.com/ met de KPN ID van je inmiddels opgezegde abonnement kun je je e-mailadressen beheren. 

Mocht dit niet lukken, neem dan contact op met ons. Maak een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen. 

Bekijk origineel

5 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+16
  • Superuser
  • 8285 reacties
  • 12 februari 2025

Beste ​@GradusN je bent blijkbaar bij KPN vertrokken en hebt een mail-only à €7,50 per maand aangehouden. 

Dan zijn al je accounts gewoon blijven bestaan en kun je die via de KPN Webmail gewoon blijven beheren of via

https://email.kpn.com/

 

 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 12 februari 2025

Helaas zijn die adressen er niet en kan ik ook niet inloggen op de webmail


JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+16
  • Superuser
  • 8285 reacties
  • 13 februari 2025

Beste ​@GradusN heb je KPN een keer opgezegd en meteen aangegeven dat je een mail-only abo wilt à €7,50 per maand? 

Of hoe heb je e.e.a. geregeld?

 


WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 3513 reacties
  • 13 februari 2025

​@GradusN 

Heb je nog wel een KPN klantnummer ? Wat heb je aan correspondentie gehad van de KPN sinds je vertrok bij de KPN ? Als je een KPN klantnummer hebt kun je ook met de KPN klantenservice bellen (tel. 0800 - 0402 ).


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23353 reacties
  • Antwoord
  • 14 februari 2025

Hi ​@GradusN, welkom bij ons. 

Fijn om te zien dat je op weg bent geholpen door de community leden, waarvoor dank. 

GradusN schreef:

Helaas zijn die adressen er niet en kan ik ook niet inloggen op de webmail

Wat bedoel je hiermee? Als je op https://email.kpn.com/ met de KPN ID van je inmiddels opgezegde abonnement kun je je e-mailadressen beheren. 

Mocht dit niet lukken, neem dan contact op met ons. Maak een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen. 


Reageer