Skip to main content
Antwoord

KPN e-mail synchroniseert niet met Outlook op laptop

  • March 12, 2025
  • 2 reacties
  • 62 keer bekeken

Beste meneer of mevrouw,

 

Het lukt mij niet om in te loggen met mijn kpnmail op outlook alles gaat goed, maar terwijl hij bezig met synchroniseren komt er een foutmelding dat het niet lukt. Terwijl mijn wachtwoord en email kloppen. Ik krijg dan de volgend melding : aanmelden is mislukt, er is iets misgegaan probeer het opnieuw. Mogelijk hebt een wachtwoord app nodig. Ik heb het uiteraard al vaker opnieuw geprobeerd maar dit blijft steeds het antwoord. Welke wachtwoord app heb ik nodig ik kan hierover niks vinden in mijnkpn.

Vriendelijke groet Berry Taal

Beste antwoord door Erik van KPN

Hoi ​@berrytaal, welkom! Begrijp ik het goed dat jij je KPN e-mailadres hebt ingesteld in Outlook? Op wat voor apparaat ervaar je deze problemen? En, wat Marlon ook al vraagt, kun je wel inloggen op de webmail

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

  • March 12, 2025

KPN maakt geen gebruik van een wachtwoord app. Kun je wel op webmail inloggen? Gebruik je het volledige emailadres als gebruikersnaam? 


Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 14, 2025

Hoi ​@berrytaal, welkom! Begrijp ik het goed dat jij je KPN e-mailadres hebt ingesteld in Outlook? Op wat voor apparaat ervaar je deze problemen? En, wat Marlon ook al vraagt, kun je wel inloggen op de webmail