Skip to main content
Beantwoord

Sommige zenders spelen niet af bij itv app

  • May 28, 2019
  • 8 reacties
  • 303 keer bekeken

op mijn chromeboek,kan ik de itv app,sommige zenders niet openen.
de foutmelding is,fout bij deze video afspelen,
graag zou ik de de oplossing weten
gr. hans

Beste antwoord door Marcia van KPN

Beste @Hanse, welkom! Het lijkt een beetje op de problemen die in dit topic beschreven worden. Wil jij zowel de itv app als ook Chrome eens updaten? Welke versie heb je dan? Ik ben benieuwd of het dan weer werkt. Wil je me dat laten weten?
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
Beste @Hanse, welkom! Het lijkt een beetje op de problemen die in dit topic beschreven worden. Wil jij zowel de itv app als ook Chrome eens updaten? Welke versie heb je dan? Ik ben benieuwd of het dan weer werkt. Wil je me dat laten weten?

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
Werkt alles weer naar behoren? Mocht ik nog iets kunnen doen, hoor ik het graag.

  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 2, 2019
Hallo Marcia
Nee het heeft niet geholpen ,ik heb gedaan wat er gezegd wordt. De zenders tot 10 gaat prima,daarboven geeft hij de storing aan
Ik kan wel via www.interactievetv..nl alle zenders bekijken.
Gr Hans

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
Vreemd.. Wil je hier laten weten welke versie van Chrome en welke versie van de itv app je dan nu hebt?

  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 4, 2019
Hallo Marcia
Chromebook versie 74.0.372.159 .
32 bits
Aop.kpnitv
Versie 6.3.1.2
Browser chrome
Versie 2.0.0
Gr Hans

Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • June 5, 2019
Hoi Hans, Marcia is er even niet dus vandaar dat ik reageer. Heb je toevallig ook 'Android system webview' op jouw Chromebook staan? Een andere klant ervoer exact hetzelfde namelijk, en het bleek dat die app ook een update nodig had. Wellicht bij jou ook het geval?

  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 6, 2019
Hallo Paul
Daarnet de app weer aangezet,en alle zenders doen het goed.
Er is door mij niets aan veranderd,dus een raadsel,
Bedankt voor de aandacht
Gr Hans

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
Ha Hans, fijn om dat te lezen! Bedankt dat je het nog even deelt en excuses voor het ongemak wat je ervan gehad hebt.