Ik had eerst een oude tv-ontvanger en kon geen Netflix op kanaal 200 ontvangen. Het probleem zou opgelost zijn zodra ik een nieuwe ontvanger had. Vandaag nieuwe ontvanger, gestart, YouTube op 201 maar kanaal 200 en Netflix komen niet voor...? Bestaan niet!
Bij familie en vrienden wel...
Beantwoord
Netflix via tv-ontvanger
Beste antwoord door Susan_
Goedemiddag @Mister Marvel , welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!
Om Netflix te kunnen ontvangen heb je inderdaad de juiste ontvanger nodig, maar ook de juiste Experia Box. Welke Experia Box heb je thuis?
Daarnaast kan het soms helpen om de ontvanger even naar de fabrieksinstellingen te zetten, mits je dat natuurlijk nog niet gedaan hebt.
Verder kijk ik graag even in het systeem of ik er iets over kan vinden, bij jouw gegevens. Zou je daarvoor je Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)? Dan kijk ik het een en ander voor je na 😉
Bekijk origineelOm Netflix te kunnen ontvangen heb je inderdaad de juiste ontvanger nodig, maar ook de juiste Experia Box. Welke Experia Box heb je thuis?
Daarnaast kan het soms helpen om de ontvanger even naar de fabrieksinstellingen te zetten, mits je dat natuurlijk nog niet gedaan hebt.
Verder kijk ik graag even in het systeem of ik er iets over kan vinden, bij jouw gegevens. Zou je daarvoor je Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)? Dan kijk ik het een en ander voor je na 😉
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.