Krijg zojuist een email dat mijn Telfort Compleet is stopgezet omdat mijn abonnement niet meer voldoet aan de voorwaarden van Telfort Compleet.
In de mail staat ook:
Uw gratis Pluspakket is gestopt
U krijgt niet langer het gratis Pluspakket dat u ontving als voordeel van Telfort Compleet. Vanaf nu betaalt u € 9,99 per maand voor het pakket.
Beetje raar aangezien mijn Telfort Mobiel abonnement nog loopt tot 29 oktober 2019.
Is het normaal dat KPN al ruim 3 maanden voordat iemand geen Telfort Mobiel meer heeft al het gratis pluspakket stopzet? In Mijn KPN staat in tabblad producten u bent compleet
Ben overgestapt van Telfort naar KPN Mobiel en abonnement gaat in na afloop huidige Telfort Mobiel abonnement.
Vrees dat er op de volgende factuur 9,99 staat voor pluspakket.
Beantwoord
Uw Telfort Compleet is stopgezet
Beste antwoord door Alex van KPN
Hoi TMG.
Dit is inderdaad raar, zolang je klant bent hoort dit aan te blijven. Geen zorgen echter, dit blijft actief aangezien je ook overstapt naar KPN, dat is een standaard brief omdat het abonnement bij Telfort zal worden opgezegd. De voordelen blijven uiteraard wel.
Bekijk origineelDit is inderdaad raar, zolang je klant bent hoort dit aan te blijven. Geen zorgen echter, dit blijft actief aangezien je ook overstapt naar KPN, dat is een standaard brief omdat het abonnement bij Telfort zal worden opgezegd. De voordelen blijven uiteraard wel.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.