Skip to main content
Beantwoord

Uw Telfort Compleet is stopgezet

  • 25 juli 2019
  • 7 reacties
  • 316 keer bekeken

TMG1961
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+5
Krijg zojuist een email dat mijn Telfort Compleet is stopgezet omdat mijn abonnement niet meer voldoet aan de voorwaarden van Telfort Compleet.

In de mail staat ook:
Uw gratis Pluspakket is gestopt
U krijgt niet langer het gratis Pluspakket dat u ontving als voordeel van Telfort Compleet. Vanaf nu betaalt u € 9,99 per maand voor het pakket.

Beetje raar aangezien mijn Telfort Mobiel abonnement nog loopt tot 29 oktober 2019.
Is het normaal dat KPN al ruim 3 maanden voordat iemand geen Telfort Mobiel meer heeft al het gratis pluspakket stopzet? In Mijn KPN staat in tabblad producten u bent compleet

Ben overgestapt van Telfort naar KPN Mobiel en abonnement gaat in na afloop huidige Telfort Mobiel abonnement.

Vrees dat er op de volgende factuur 9,99 staat voor pluspakket.

Beste antwoord door Alex van KPN

Hoi TMG.

Dit is inderdaad raar, zolang je klant bent hoort dit aan te blijven. Geen zorgen echter, dit blijft actief aangezien je ook overstapt naar KPN, dat is een standaard brief omdat het abonnement bij Telfort zal worden opgezegd. De voordelen blijven uiteraard wel.
Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23397 reacties
  • Antwoord
  • 26 juli 2019
Hoi TMG.

Dit is inderdaad raar, zolang je klant bent hoort dit aan te blijven. Geen zorgen echter, dit blijft actief aangezien je ook overstapt naar KPN, dat is een standaard brief omdat het abonnement bij Telfort zal worden opgezegd. De voordelen blijven uiteraard wel.

TMG1961
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • 342 reacties
  • 26 juli 2019
@Alex_P Dank je voor de info. Wel beetje raar dat ik nu al de mail krijg terwijl mijn abonnement nog ruim 3 maanden loopt bij Telfort.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23397 reacties
  • 2 oktober 2019
Hi TMG, we zijn nu 3 maanden verder. Zijn de voordelen actief?

TMG1961
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • 342 reacties
  • 2 oktober 2019
Alex_P schreef:
Hi TMG, we zijn nu 3 maanden verder. Zijn de voordelen actief?


Hoi Alex, IK heb nog altijd pluspakket en staat als volgt op factuur.

Pluspakket 9,99
Pluspakket gratis voordeel van KPN Compleet -9,99

Dus dat is nog altijd actief.
MIjn KPN Mobiel abonnement gaat pas 30 oktober. Zal dan moeten kijken of de data verdubbeling, de 5 euro korting en de gratisaansluitkosten goed zijn gegaan.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23397 reacties
  • 2 oktober 2019
Dat is in ieder geval goed. Laat het me weten mocht er iets niet kloppen!

TMG1961
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • 342 reacties
  • 2 oktober 2019
Vraag me alleen af of ik nog iets moet doen als mijn mobiel abonnement ingaat. Of gaat dit allemaal automatisch?

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23397 reacties
  • 3 oktober 2019
TMG1961 schreef:
Vraag me alleen af of ik nog iets moet doen als mijn mobiel abonnement ingaat. Of gaat dit allemaal automatisch?


Als het goed is niet, ik zie dat het goed is aangevraagd. Maar zoals aangeboden:

Alex_P schreef:
Dat is in ieder geval goed. Laat het me weten mocht er iets niet kloppen!


🙂