Skip to main content
Beantwoord

Storing met Interactieve TV

  • 26 oktober 2019
  • 6 reacties
  • 74 keer bekeken

Joep1965 schreef:
Ik verwacht niet dat de v10 het probleem is maar het probleem voor de experiabox zit. Nog even geduld. Problemen hier gemeld worden bijna altijd opgelost. Hou ons op de hoogte!

Heb sinds gisteren ITV ben meer aan het resetten dan aan kijken

Admin: Bericht afgesplitst van Hardnekkige storing ITV-ontvanger

Beste antwoord door Stewappa

De montuur heeft een andere poort gestoken en het probleem was opgelost lag buiten het huis

 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

  • Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 26 oktober 2019

Wat kan ik er aan doen is niet zo fijn om steeds je expiriabox  te moeten resetten


Spacestar
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+4
  • Wijsgeer
  • 270 reacties
  • 26 oktober 2019

@Stewappa Even een eigen topic maken met deze vraag en geef dan ook wat technische informatie.
Welke ontvanger en waarschijnlijk de nieuwste Experiabox, maar ook hoe aangesloten, met UTP rechtstreeks of draadloos (via stopcontact)??


Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • 12863 reacties
  • 29 oktober 2019

Hoi @Stewappa, ik lees dat je nogal vaak aan het resetten bent omdat je niet normaal tv kan kijken. Dat is niet hoe het zou moeten werken. Ik wil dan ook graag met je zoeken naar de oplossing. Ik heb echter daarvoor nog wel wat extra informatie voor nodig. Wat zie je precies op de tv? Is het beeld schokkerig of krijg je een foutmelding? Ook wil ik graag weten hoe de ontvanger is aangesloten. Is dit rechtstreeks met een kabel of met draadloze adapters? Ik ben benieuwd. 

 

Ook wil ik graag jouw verbinding eens doormeten of ik daar iets bijzonders uit kan halen. Zou je daarvoor jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer?


Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • 12863 reacties
  • 31 oktober 2019

Heb je inmiddels via een andere weg een oplossing gevonden @Stewappa? Ik heb geen reactie meer van je ontvangen. Mocht ik je nog kunnen helpen, dan hoor ik dat uiteraard graag. 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • Antwoord
  • 31 oktober 2019

De montuur heeft een andere poort gestoken en het probleem was opgelost lag buiten het huis

 


Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • 12863 reacties
  • 2 november 2019

A, fijn dat het is opgelost! :) 

Mocht er nog weer eens iets zijn, laat het dan vooral weten.