Skip to main content
Beantwoord

4k bluetooth afststandsbediening

  • November 22, 2019
  • 3 reacties
  • 453 keer bekeken

MachielAtsma
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+5

Mijn Bluetooth afstandsbediening van mijn 4K arris ontvanger werkt niet meer batterijen vervangen en ontvanger uit gehad getest op ontvanger slaapkamer werk hij ook niet maar de afstandsbediening uit slaapkamer werk wel goed dus de afstandsbediening uit woonkamer werkt niet meer kan ik een nieuwe krijgen ? 

dit werkt ook niet

 

Hieronder een aantal commandocodes voor de Bluetooth afstandsbediening i.c.m. de ZTE ZXV8001en de Arris VIP5202: 

1)Afstandsbediening koppelen aan tv-ontvanger.(Bluetooth connectie forceren)
<cijfer 7-knop> + <cijfer 9-knop> 3sec indrukken, daarna de OK-knop (LED GROEN knippert twee keer). [Pairing blijft 60 sec actief]

2) Bluetooth-verbinding met tv-ontvanger loskoppelen
<OK-knop> + <P- knop> 3sec indrukken, (LED wordt groen) <OK-knop> indrukken (LED GROEN knippert twee keer)

3)InfraRood-verbinding met televisie (of HomeCinemaSet) loskoppelen
<AV-knop> + <terug-knop> 3sec indrukken, (LED wordt rood) <OK-knop> indrukken (LED ROOD knippert twee keer)

4)Factory reset afstandsbediening 
<rood-knop> + <blauw-knop> 3sec indrukken, (LED wordt rood) <OK-knop> indrukken (LEDS ROOD/GROEN knipperen twee keer)

 

Beste antwoord door Lisa

@MachielAtsma Bedankt voor je reactie! Het lijkt er inderdaad op dat de afstandsbediening(AB) niet meer werkt. Je hebt wat mij betreft alles geprobeerd om de AB werkend te krijgen, helaas zonder succes. Gelukkig heb je je gegevens ingevuld in je profiel. Je ontvangt een sms en e-mail over de verzending. Als het goed is ligt hij morgen of overmorgen op de deurmat.

Fijne avond.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • Antwoord
  • November 26, 2019

@MachielAtsma Bedankt voor je reactie! Het lijkt er inderdaad op dat de afstandsbediening(AB) niet meer werkt. Je hebt wat mij betreft alles geprobeerd om de AB werkend te krijgen, helaas zonder succes. Gelukkig heb je je gegevens ingevuld in je profiel. Je ontvangt een sms en e-mail over de verzending. Als het goed is ligt hij morgen of overmorgen op de deurmat.

Fijne avond.


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • December 5, 2019

@MachielAtsma Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!


MachielAtsma
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • December 5, 2019

Ja de nieuwe werkt