LS, ik heb drie DVS 1200 units, twee voor de woonkamer beneden en een voor boven in de slaapkamer. Vorig jaar waren er problemen die met 3 nieuwe DVS 1200 units werden opgelost. Op dit moment is de internetverbinding wederom slecht. Na van alles geprobeerd te hebben, resetten , matchen, wisselen van positie en stopcontact etc is het duidelijk dat een van de drie DVS units echt kaduuk is. Ik wil graag kosteloos een nieuwe vervangende DVS 1200 unit. Valt binnen de garantie periode. Ik ga de gemaakte afspraak met de monteur as woensdag cancellen. Het lijkt me niet redelijk dat ik 50 euro plus moet betalen vanwege aanhoudend en terugkerend disfunctioneren van DVS 1200 units. Opmerkelijk trouwens dat KPN deze ook (veel?) voorkomende foutoorzaak niet vermeld op haar website. Dat had mij (en anderen met hetzelfde probleem/oorzaak ) veel ergernis en onderzoektijd bespaard. Graag een spoedige reactie, nu kunnen we op de slaapkamer geen TV kijken, mvg Jacob Coert
Beantwoord
Kapotte DVS 1200 unit
Beste antwoord door Erwin van KPN
Hoi
Uiteraard kun jij een vervangende dvs krijgen als blijkt dat deze stuk is en je zit binnen de garantieperiode. Waar en hoe heb je het apparaat aangeschaft?
(waaruit blijkt dat hij stuk is, trouwens.. Kun je aangeven hoe de lampjes branden?)
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.