Skip to main content
Beantwoord

Afstandsbediening kapot

  • May 15, 2020
  • 6 reacties
  • 137 keer bekeken

WendyL
Deelnemer

Goedemiddag,

mijn afstandsbediening , nog van Telfort. Reageert of niet of traag.

uiteraard verschillende nieuwe batterijen geprobeerd en opnieuw ingesteld. Maar probleem blijft.

deze heb ik ook al jaren dus misschien gewoon kapot.

wat te doen?

groetjes,

Wendy

Beste antwoord door Noordzee

Hoi @WendyL ,


Tijd voor een nieuwe afstandsbediening!

Tegenwoordig is het als klant van KPN mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen via de website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID. Succes! 

Momenteel werkt de link nog niet via de browser Edge. Gebruik daarom Firefox, Safari of Chrome.

Heb je jouw Internet- en TV-abonnement al gekoppeld aan jouw KPN ID? Als dit niet het geval is, krijg je een foutcode te zien.

Hoe koppel je jouw producten aan jouw KPN ID? 

  • Ga dan bovenin naar ‘Producten’.
  • Vervolgens ‘producten toevoegen’. 

Laat je even weten of het aanvragen van een nieuwe afstandsbediening is gelukt

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • May 15, 2020

Hoi @WendyL ,


Tijd voor een nieuwe afstandsbediening!

Tegenwoordig is het als klant van KPN mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen via de website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID. Succes! 

Momenteel werkt de link nog niet via de browser Edge. Gebruik daarom Firefox, Safari of Chrome.

Heb je jouw Internet- en TV-abonnement al gekoppeld aan jouw KPN ID? Als dit niet het geval is, krijg je een foutcode te zien.

Hoe koppel je jouw producten aan jouw KPN ID? 

  • Ga dan bovenin naar ‘Producten’.
  • Vervolgens ‘producten toevoegen’. 

Laat je even weten of het aanvragen van een nieuwe afstandsbediening is gelukt


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • May 20, 2020

@WendyL 

Heb je de nieuwe afstandsbediening al in huis?

 


WendyL
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • May 20, 2020

Nee nog niet in huis en die link doet het niet helaas


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • May 20, 2020

Ik heb beide links getest en die doen het gewoon. 

Welke link werkt niet?

Welke browser gebruik je? 


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • May 20, 2020

@WendyL

Of heb je soms nog interactieve TV via Telfort?

Want dan moet je de nieuwe afstandsbediening aanvragen via Telfort.

https://www.telfort.nl

https://forum.telfort.nl


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • May 22, 2020

@WendyL

Of heb je soms nog interactieve TV via Telfort?

Want dan moet je de nieuwe afstandsbediening aanvragen via Telfort.

https://www.telfort.nl

https://forum.telfort.nl

@WendyL 

Is het nu wel al voor elkaar? 

Je kunt ook bellen met 0800-0402, dan wordt je telefonisch verder geholpen.

Ben je Telfort klant? Dan moet je het via Telfort regelen.   Â