Telfort is samengevoegd met KPN en nu heb ik ook een nieuwe tv gids. Deze ziet er prima uit, maar is ontzettend traag en dat is erg storend. Op Internet lees ik hierover veel klachten, maar deze zijn al enkel maanden oud en van KPN gebruikers. Ik heb de tv-ontvanger gereset en ook nieuwe software gedownload, maar dit heeft allemaal niets geholpen. Omdat Telfort gebruikers altijd iets minder moderne apparatuur hebben dan KPN gebruikers vraag ik me af of mijn apparatuur (tv-ontvanger) wel voldoende up to date (modern) is om goed c.q snel te kunnen werken. Ik denk dat het verstandig is om mijn oude Telfort apparatuur te vervangen door moderne KPN apparatuur.
Beantwoord
TV gids erg traag
Beste antwoord door Jose_
Hoi
Wat vervelend om te lezen dat jullie beide een trage tv-gids ervaren in combinatie met het nieuwe tv-menu. Helaas is dit een bekend probleem en zoals
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.