Skip to main content
Antwoord

Geplande serie opname neemt nog steeds op, bestaat niet meer

  • October 29, 2020
  • 6 reacties
  • 172 keer bekeken

Een paar maanden geleden heb ik een serie opname ingepland voor een bepaalde TV serie. Deze afleveringen worden steeds keurig opgenomen. 

Nu wil ik die serie opname verwijderen, dus ik ga via het menu naar Opnames > Gepland en verwacht deze daar te zien. Echter is deze helemaal leeg. Wel wordt nog steeds elke week een aflevering opgenomen. Deze aflevering kan ik verwijderen, maar de serieopname-opdracht dus niet. Hoe pak ik dit aan?

Beste antwoord door Hanna_

Hoi @TV kijker,

Als eerste van harte welkom op het forum. Op het forum kun je je KPN gerelateerde vragen stellen zodat de community (andere KPN klanten) en moderators (KPN medewerkers) jouw zo goed mogelijk kunnen helpen. Wat vervelend dat jij problemen hebt met seriematig opnemen. Vaak verhelpt een software reset de meeste opname problemen. Wanneer dit niet lukt help ik je graag verder. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • October 29, 2020

Een paar maanden geleden heb ik een serie opname ingepland voor een bepaalde TV serie. Deze afleveringen worden steeds keurig opgenomen. 

Nu wil ik die serie opname verwijderen, dus ik ga via het menu naar Opnames > Gepland en verwacht deze daar te zien. Echter is deze helemaal leeg. Wel wordt nog steeds elke week een aflevering opgenomen. Deze aflevering kan ik verwijderen, maar de serieopname-opdracht dus niet. Hoe pak ik dit aan?

Ja, dit heb ik sinds ik het nieuwe menu ook al een paar keer gehad. Dan wordt er ineens weer een aflevering v.d. serie opgenomen die ik blijkbaar in het verleden al eens geprogrammeerd heb gehad. Maar als ik dan kijk bij Geplande Opnames, dan zie ik die serie nergens terug. Ook niet helemaal onderaan bij de 0-afleveringen-series. We hebben er een bug bij.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • November 1, 2020

Ik ben niet zo bekend met dit forum, maar pakt KPN dit nu op? Of moet ik dit op een andere wijze melden?

 

Dank,


Hanna_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • November 4, 2020

Hoi @TV kijker,

Als eerste van harte welkom op het forum. Op het forum kun je je KPN gerelateerde vragen stellen zodat de community (andere KPN klanten) en moderators (KPN medewerkers) jouw zo goed mogelijk kunnen helpen. Wat vervelend dat jij problemen hebt met seriematig opnemen. Vaak verhelpt een software reset de meeste opname problemen. Wanneer dit niet lukt help ik je graag verder. 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • April 21, 2021

Hoi @TV kijker,

Als eerste van harte welkom op het forum. Op het forum kun je je KPN gerelateerde vragen stellen zodat de community (andere KPN klanten) en moderators (KPN medewerkers) jouw zo goed mogelijk kunnen helpen. Wat vervelend dat jij problemen hebt met seriematig opnemen. Vaak verhelpt een software reset de meeste opname problemen. Wanneer dit niet lukt help ik je graag verder. 

Inmiddels enige tijd verder. Door wijziging abonnement heb ik zelfs een hele nieuwe tv ontvanger gekregen. Echter deze serie opname blijft doorgaan. Hoe verwijder ik deze?


  • April 21, 2021

Goedenavond @TV kijker, welkom!Heeft u de tip van @Hanna_ al eens geprobeerd? Dat zou kunnen helpen.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • April 21, 2021

Goedenavond @TV kijker, welkom!Heeft u de tip van @Hanna_ al eens geprobeerd? Dat zou kunnen helpen.

Iets specifieker: door een ander abonnement heb ik onlangs een nieuw glasvezelaansluitpunt gekregen, een nieuw modem en een nieuwe tv ontvanger. Omdat ik daar in het begin problemen mee had, is de tv ontvanger meermalen naar fabrieksinstellingen teruggezet en van software updates voorzien. Zelfs na dit alles staat deze serie opname er nog steeds in, kennelijk.