Skip to main content
Beantwoord

probleem: Uw wijziging wordt verwerkt. Nieuwe wijzigingen zijn tijdelijk niet mogelijk.

  • 8 januari 2021
  • 12 reacties
  • 288 keer bekeken

Gisteravond ESPN besteld. Bevestigingsmail ontvangen, maar nog nog niet geactiveerd.

MijnKPN geeft nu de melding :

Uw wijziging wordt verwerkt. Nieuwe wijzigingen zijn tijdelijk niet mogelijk.

Kan de bestelling ook niet ongedaan maken en nogmaals doen.

 

Vanochtend al contact gehad met KPN, maar mevrouw gaf aan dat ik geduld moest hebben (15min waren al lang voorbij, mja, ze wilde verder niets doen).

Eind van de middag maar eens gebeld en na 1uur en 15 minuten en vele mensen later kreeg ik eindelijk te horen dat dit een technisch probleem is wat alleen door een speciale afdeling opgelost kan worden.

Ticket is gemaakt, maar kon me niet verzekeren dat probleem voor zondag opgelost zou worden. Erg vervelend dit! Mag hopen dat dit zaterdag opgelost wordt!

Ga je van Online weg door de slechte service. Goede service zou volgens KPN juist het voordeel van KPN zijn, maar de eerste dag al zonder internet en 2 dagen later lukt het bestellen niet.

 

Beste antwoord door IvanS

Hanna_ schreef:

mmm, dat is raar. Met jouw akkoord zou ik graag via de interne systemen espn voor jou aan willen zetten.

Echt 10 minuten voor dit bericht kreeg ik een mail dat ESPN toegevoegd was. Zojuist gecontroleerd en de ESPN kanalen zijn beschikbaar.

 

Mvg Ivor 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

wjb
Superuser
  • 74610 reacties
  • 9 januari 2021

KPN heeft inderdaad een fantastisch bestelsysteem waar anno 2021 nog altijd maar één, ja je hoort het goed, één order in geplaatst kan worden. Het is echt ongelooflijk dat zoiets nog bestaat.

En hoevaak we dan ook nog eens horen dat zo'n order vastgelopen is en er blijkbaar geen automatische signalering van dergelijke vastlopers zijn ... je zou (bijna) denken dat de geautomatiseerde systemen nog uit de jaren 80 dateren. :confounded:


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 7 reacties
  • 13 januari 2021

Echt dramatisch. Donderdag ticket aangemaakt, niets meer van gehoord.

 

Gisteren weer gebeld, kreeg te horen dat het nog wel weken kan duren!

Gisteren nog doorverbonden met opzeg afdeling, evt om abonnement opnieuw aan te vragen, zou dan met 7 dagen een nieuw abonnementsnummer hebben en met een schone lei beginnen. Maar die had nog een expert waarmee het binnen 12 uur opgelost zou worden, maar helaas niet!

 

Zo maar weer eens bellen!! 


Hanna_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Oud Moderator
  • 2439 reacties
  • 16 januari 2021

Hoi @IvanS, welkom.

Heb jij inmiddels al van de ticketafdeling gehoord? 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 7 reacties
  • 16 januari 2021

Hoi @Hanna_,

 

Helaas nog steeds niet! 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 7 reacties
  • 16 januari 2021
Hanna_ schreef:

Hoi @IvanS, welkom.

Heb jij inmiddels al van de ticketafdeling gehoord? 

Nog steeds niet, helaas!


Hanna_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Oud Moderator
  • 2439 reacties
  • 18 januari 2021

@IvanS, dan kijk ik graag even met je mee. Vul jouw postcode en huisnummer in in jouw profiel, dan kan ik voor je aan de slag!


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 7 reacties
  • 18 januari 2021

Gedaan


Hanna_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Oud Moderator
  • 2439 reacties
  • 18 januari 2021

Bedankt! Het lijkt erop dat het bestellen nu zou moeten lukken. Zou je het opnieuw willen proberen?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 7 reacties
  • 18 januari 2021

Nee, nog steeds hetzelfde


Hanna_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Oud Moderator
  • 2439 reacties
  • 21 januari 2021

mmm, dat is raar. Met jouw akkoord zou ik graag via de interne systemen espn voor jou aan willen zetten.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 7 reacties
  • Antwoord
  • 21 januari 2021
Hanna_ schreef:

mmm, dat is raar. Met jouw akkoord zou ik graag via de interne systemen espn voor jou aan willen zetten.

Echt 10 minuten voor dit bericht kreeg ik een mail dat ESPN toegevoegd was. Zojuist gecontroleerd en de ESPN kanalen zijn beschikbaar.

 

Mvg Ivor 


Hanna_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Oud Moderator
  • 2439 reacties
  • 22 januari 2021

Fijn om te horen dat het is opgelost!