Ik heb sinds kort interactieve TV, alleen blijft het beeld maar haperen. Verbonden middels de draadloze verbindingsset DVS 1200, ik heb een Arris VIP5202 kastje. Rechtstreeks verbinden dmv een kabel is helaas niet mogelijk. Iemand tips hoe ik dit kan oplossen?
Wat irritant dat het beeld telkens hapert! Ik ben erg benieuwd of je al iets met de tips hebt kunnen doen van Maurice? Het is inderdaad belangrijk dat de draadloze verbindingsset rechtstreeks op het stopcontact is aangesloten en het resetten van de draadloze verbindingsset zou ook het probleem kunnen verhelpen. Probeer ook eens dit stappenplan: Storing met draadloze verbindingsset oplossen.
Heeft u het al proberen oplossen door de DVS te resetten?
DVS op elkaar (een naar boven gericht en een naar beneden), in het stopcontact en op reset drukken tot het powerlampje gaat branden, omwisselen en opnieuw doen.
Wat irritant dat het beeld telkens hapert! Ik ben erg benieuwd of je al iets met de tips hebt kunnen doen van Maurice? Het is inderdaad belangrijk dat de draadloze verbindingsset rechtstreeks op het stopcontact is aangesloten en het resetten van de draadloze verbindingsset zou ook het probleem kunnen verhelpen. Probeer ook eens dit stappenplan: Storing met draadloze verbindingsset oplossen.
@Ian95 Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.