Salora smart tv en Google Chromecast aangeschaft, databundel bij KPN gewijzigd in Unlimited. Helaas ... kijken via de KPN App lukt niet. Wel via een WIFI verbinding maar niet via een hotspot.
Onderweg op reis is alleen een hotspot een optie voor mij. Weet iemand een oplossing? Misschien Digitenne van KPN? Hoeveel kost dat als je al klant bent van KPN?
tv kijken via hotspot en Chromecast en unlimited databundel
Beste antwoord door Noordzee
Ik heb inmiddels gelezen dat streamen via een hotspot met gebruik van Chromecast 3 Gb data per uur gebruikt. Met een unlimited abonnement kan je maar 5 Gb per dag gebruiken. Ik vraag me daarom af of Digitenne geen betere oplossing is. Helaas werk dit alleen maar in Nederland.
Groetjes en een fijn weekend, Scorp
Afhankelijk waar je TV wilt kijken, kan Digitenne voor jou de oplossing zijn. Het kost jou dan 5 euro per maand en dan heb je globaal de 30 meest belangrijke zenders.
Nu moet ik er wel bijvertellen dat je met een binnenantenne niet in heel Nederland goede ontvangst hebt. Maar wel in verreweg het grootste gedeelte van het land. In het buitenland heb je in bepaalde landen ontvangst van de publieke zenders uit dat land. Bijvoorbeeld in Duitsland, maar in Vlaanderen bv weer niet.
Je kunt Digitenne aanvragen via Mijn KPN. Maar je kunt ook morgen even bellen met 0800-0402. Digitenne is voor jou daarna dan direct opzegbaar, rekeninghoudend met een opzegtermijn van één maand.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.