Skip to main content
Beantwoord

maandenlang storing stb-nmc-400

  • 3 oktober 2021
  • 1 reactie
  • 49 keer bekeken

Maandenlang ergenis over storingen met deze foutcode. Alle stappen diverse keren doorlopen, test maar 1 ding: overstappen tenzij iemand een gouden tip heeft 



Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Beste antwoord door Bram van KPN

Welkom op het forum @Stogringen! In veel gevallen is deze storing inderdaad op te lossen door een aantal stappen uit te voeren. Ik begrijp dat je de stappen al meermaals hebt uitgevoerd. Ik ga je niet vragen om deze nogmaals te herhalen als ze al gedaan zijn maar ik zou je wel willen vragen te bevestigen of je specifiek de juiste stappen gedaan hebt. Zou je kunnen bevestigen dat je de TV-ontvanger al een keer terug hebt gezet naar fabrieksinstellingen en dat je ook de Experiabox een keer volledig hebt gereset? Daarnaast zou ik je alleen nog willen vragen of de verbinding tussen je TV-ontvanger en je Experiabox een directe internetkabel is of dat hier bijvoorbeeld een DVS tussen zit. Als laatste zou ik je willen vragen je profiel in te vullen zodat ik van onze kant in de systemen kan kijken of er van onze kant iets is dat ik kan vinden. 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • 7879 reacties
  • Antwoord
  • 4 oktober 2021

Welkom op het forum @Stogringen! In veel gevallen is deze storing inderdaad op te lossen door een aantal stappen uit te voeren. Ik begrijp dat je de stappen al meermaals hebt uitgevoerd. Ik ga je niet vragen om deze nogmaals te herhalen als ze al gedaan zijn maar ik zou je wel willen vragen te bevestigen of je specifiek de juiste stappen gedaan hebt. Zou je kunnen bevestigen dat je de TV-ontvanger al een keer terug hebt gezet naar fabrieksinstellingen en dat je ook de Experiabox een keer volledig hebt gereset? Daarnaast zou ik je alleen nog willen vragen of de verbinding tussen je TV-ontvanger en je Experiabox een directe internetkabel is of dat hier bijvoorbeeld een DVS tussen zit. Als laatste zou ik je willen vragen je profiel in te vullen zodat ik van onze kant in de systemen kan kijken of er van onze kant iets is dat ik kan vinden.