Skip to main content
Beantwoord

Zwart beeld bij terugkijken Ziggo Select na circa 40 min, ook via de app

  • 18 december 2021
  • 2 reacties
  • 64 keer bekeken

Bij terugkijken op Ziggo select gaat het beeld na zo'n 41 minuten op zwart.

Dit is ook als ik via de app KPN ITV op me telefoon terugkijk.

Wat is hier de oorzaak van en hoe is het op te lossen.

 

 

Beste antwoord door RBxx

Hallo @IngeGoot betreft dit programma’s van gisteravond? Toen was er een storing. Zie dit topic:

Terugkijken en/of opnames van dat tijdstip is helaas niet te herstellen. Je bent daarvoor afhankelijk van herhalingen die op de betreffende zender(s) hopelijk nog komen.

Gaat het om Ziggo Formule 1 en Max Verstappen interview, kijk dan hier:

 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 17593 reacties
  • Antwoord
  • 18 december 2021

Hallo @IngeGoot betreft dit programma’s van gisteravond? Toen was er een storing. Zie dit topic:

Terugkijken en/of opnames van dat tijdstip is helaas niet te herstellen. Je bent daarvoor afhankelijk van herhalingen die op de betreffende zender(s) hopelijk nog komen.

Gaat het om Ziggo Formule 1 en Max Verstappen interview, kijk dan hier:

 


  • Auteur
  • 4 reacties
  • 18 december 2021

Dank je wel @RBxx . Ik probeerde inderdaad het interview van Max Verstappen terug te kijken.

Blij te horen dat het een storing was en niet iets ingewikkelds :grin: