Skip to main content
Antwoord

tv.kpn.com werkt niet met Chrome op laptop, wel met Edge

  • February 20, 2022
  • 3 reacties
  • 110 keer bekeken

Ik heb hetzelfde probleem op mijn laptop, maar ik lees hierboven helaas geen oplossing. Op tv.kpn.com kan ik niet inloggen in Google Chrome. In Edge kan ik wel normaal inloggen. Ik heb de laatste Chrome-versie. Hoe kan ik dit oplossen?

 

*admin: afgesplitst

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hoi @JohanL01, om je goed te kunnen helpen en om het forum overzichtelijk te houden, hebben we een eigen topic voor je aangemaakt. Ik lees dat je specifiek problemen hebt in Google Chrome met online tv kijken. Het wijst dus naar iets dat in Google Chrome niet goed gaat, anders zou het in Edge ook niet lukken. Ik heb een paar vragen voor je.

  • Welke foutmelding krijg je precies te zien? 
  • Lukt het inloggen niet met zowel je abonnementsnummer/pincode als met je KPN ID?
  • Verwijder de tijdelijke internetbestanden, cookies en geschiedenis eens in Google Chrome. Herstart de laptop en probeer het opnieuw. Maakt dit verschil?
  • Maak je gebruik van een VPN of iets in die richting?
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi @JohanL01, om je goed te kunnen helpen en om het forum overzichtelijk te houden, hebben we een eigen topic voor je aangemaakt. Ik lees dat je specifiek problemen hebt in Google Chrome met online tv kijken. Het wijst dus naar iets dat in Google Chrome niet goed gaat, anders zou het in Edge ook niet lukken. Ik heb een paar vragen voor je.

  • Welke foutmelding krijg je precies te zien? 
  • Lukt het inloggen niet met zowel je abonnementsnummer/pincode als met je KPN ID?
  • Verwijder de tijdelijke internetbestanden, cookies en geschiedenis eens in Google Chrome. Herstart de laptop en probeer het opnieuw. Maakt dit verschil?
  • Maak je gebruik van een VPN of iets in die richting?

  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 24, 2022

Zonder iets aangepast te hebben werkt het nu sinds een paar dagen weer als voorheen. :) Dus topic kan voor mij gesloten worden. 

 


Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

@JohanL01 Goed om te horen, dankje voor de terugkoppeling!