Skip to main content
Beantwoord

Foutmelding STB zap 01. Terugkijken werkt niet.

  • 2 maart 2022
  • 5 reacties
  • 861 keer bekeken

Goedenavond,

 

Ik heb nu al 2 keer gechat met kpn. Over de storing met terugkijken. Ik heb op zondag een programma droomhuis gezocht op sbs 6 staan dat op vrijdag is begonnen en 72 u en 30 m duurt. Ook op npo 1, rtl 7 en net 5 werkt het terugkijken van afgelopen weekend niet, ook op die zenders staan hele lange programma's die het weekend lang duren. Ik heb al de software opnieuw geïnstalleerd, de frisse start gedaan. Alle apparaten herstart, modem er uit enz. Ben ik de enige met dit probleem? De eerste medewerker gaf aan dat de storing al op een lijst stond en op 1-3 om 18.00 opgelost zou worden. Deze medewerker had zelf ook last van de storing. Aangezien het probleem niet was opgelost heb ik later op de avond nogmaals gechat en de medewerker gaf aan dat er geen storing bekend was en deze zou gaan melden. Inmiddels is het nog niet opgelost. Hoe zit dit?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

Beste antwoord door Shyrin van KPN

Goedenavond @LisanS! Bedankt voor je bericht!

Nee, je bent niet de enige geweest met dit probleem: er zat een fout in de gidsinformatie die wij ontvangen hadden. Het kan helaas niet meer hersteld worden. Sinds afgelopen vrijdag (04 maart 2022) moet alles weer goed weergegeven worden in de gids!
Excuses voor het ongemak!

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7086 reacties
  • Antwoord
  • 6 maart 2022

Goedenavond @LisanS! Bedankt voor je bericht!

Nee, je bent niet de enige geweest met dit probleem: er zat een fout in de gidsinformatie die wij ontvangen hadden. Het kan helaas niet meer hersteld worden. Sinds afgelopen vrijdag (04 maart 2022) moet alles weer goed weergegeven worden in de gids!
Excuses voor het ongemak!


  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 9 september 2022

 Ben 4 augustus overgestapt van Ziggo naar Kpn, heb in die korte tijd al 2 keer storing gehad.

Nu weer een foutcode Foutmelding STB zap 01. 

begin me toch af te vragen of dit wel een  goede keuze is geweest. ðŸ«¤

 


RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 17557 reacties
  • 9 september 2022

Hallo @Pien 1 , er is helaas een algemene storing met interactieve TV en de KPN iTV app.

Houd het volgende topic in de gaten voor updates:

Problemen KPN TV + apps (foutmeldingen STB-zap-01 / 500-10022) | KPN Community


  • Topper
  • 13 reacties
  • 9 september 2022
Pien 1 schreef:

 Ben 4 augustus overgestapt van Ziggo naar Kpn, heb in die korte tijd al 2 keer storing gehad.

Nu weer een foutcode Foutmelding STB zap 01. 

begin me toch af te vragen of dit wel een  goede keuze is geweest. ðŸ«¤

 

 

Ik vraag mij dit (met tussenpozen) al 7 jaar af, maar in het kader van gemakzucht en masochisme blijf ik toch maar. 


  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 27 juli 2023

Ook ik ben speciaal overgestapt van Ziggo naar KPN, met de hoop dat jullie een betere service zouden leveren. Helaas komen jullie ook al met de nodige storingen en loze beloften.. ik hoop wel dat dit niet blijf duren en terugkomen.