Skip to main content
Antwoord

Regelmatig wegvallend geluid tijdens terugkijken

  • May 4, 2022
  • 3 reacties
  • 80 keer bekeken

Gek genoeg heb ik afgelopen weekend ook regelmatig wegvallend geluid ondervonden met terugkijken op Discovery en bij Heel Holland bakt de reguliere uitzending niet het hier genoemde zwarte scherm. 

 

*Admin: eigen topic voor vraag gemaakt [origineel topic]

Beste antwoord door Anonymous

Ah ik zie deze nu pas.

Het was in de periode voor die storing, er kwam geen foutmelding in beeld echt alleen kort (1 a 2 seconde) wegvallend geluid. De Vip5202  zit achter een  switch een  Netgear Prosafe Gigabit Plus GS105E via een Philips E6/Fidelio aan de TV.

 

Het is niet meer voorgekomen of opgevallen.

 

Wel valt iets anders op  bij het zender wisselen komt het geluid iets later.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • May 5, 2022

Hi @Galdor68! Er was afgelopen weekend een storing met opnemen en terugkijken. Kan het dat geweest zijn?

Als dat niet zo is begin dan eerst met een reset van je tv-ontvanger. Dat lost in de meeste gevallen storingen als deze op. Als dat niet zo is laat dan eerst weten hoe je tv-ontvanger verbonden is met de Experia Box. Gaat het hier om een rechtstreekse internetkabel? Of bijvoorbeeld een DVS of switch


  • Antwoord
  • May 10, 2022

Ah ik zie deze nu pas.

Het was in de periode voor die storing, er kwam geen foutmelding in beeld echt alleen kort (1 a 2 seconde) wegvallend geluid. De Vip5202  zit achter een  switch een  Netgear Prosafe Gigabit Plus GS105E via een Philips E6/Fidelio aan de TV.

 

Het is niet meer voorgekomen of opgevallen.

 

Wel valt iets anders op  bij het zender wisselen komt het geluid iets later.


Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • May 11, 2022

@Galdor68 het iets later opkomen van geluid kan soms voorkomen. Wel goed dat het wegvallen niet meer is voorgekomen. Mocht het wegvallen terugkomen sluit dan eerst de tv-ontvanger direct op de Experia Box aan. Dit alleen om uit te sluiten dat het in de switch zit. 🙂