Skip to main content
Antwoord

Mijn tv-ontvanger geeft aan beperkte modus: STB-dtv-01. Hoe krijg ik hem daar uit?

  • August 3, 2022
  • 10 reacties
  • 23387 keer bekeken

Mijn tv ontvanger geef aan beperkte modus

STB-dtv-01

Heb hem al in stanby

gezet en ook al de stekker er uit gehaald maar blijf in beperkte modus

Beste antwoord door Renata61

Ik heb het opgelost via de site.

Hem uitzetten en weer aan als je dan het beeld krijg van opnieuw opstarten dan op de stand-by knop heel even indrukken toen was hij uit de beperkte modus .

Maar bedankt voor je reactie 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

10 reacties


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 3, 2022

Hoi, Renata. Dat is lastig. En vervelend. Het zijn dan alleen de eerste 16 tv zenders.

Ikzelf had het laatst bij aanzetten v.u. ECO. Toen heb ik daarna de ontvanger nog even 2 minuten uitgezet (stand-by) en weer aan en toen was het weg.

Welk merk/type ontvanger heb je?

P.S. Je kunt wel al je zenders zien via http://tv.kpn.com en de app in smartphone, tablet en televisies van Samsung, LG, en die met Android-TV (o.a. Philips, Sony, TCL, e.a.).

Kun je wel in het menu komen? Voor een Frisse start.


  • Auteur
  • Antwoord
  • August 3, 2022

Ik heb het opgelost via de site.

Hem uitzetten en weer aan als je dan het beeld krijg van opnieuw opstarten dan op de stand-by knop heel even indrukken toen was hij uit de beperkte modus .

Maar bedankt voor je reactie 


Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • August 3, 2022

Hoi @Renata61, tot dat het al gelukt is. :)


  • Topper
  • August 3, 2022

Dank Renate 61; maar wat een gehannes zeg. Ik zag dat dit zeker vorig jaar al speelde. Ik en vele anderen zitten hier niet op te wachten. Misschien toch maar naar Ziggo!


Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • August 3, 2022

Ik begrijp zeker dat je er niet op zit te wachten. Het is voor nu iets wat bij een handjevol klanten sinds gisteravond speelt. Met techniek kan helaas wel eens wat mis gaan, al proberen we dat altijd voor te zijn en gebeurt het toch, doen we er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen. 


  • Nieuwkomer
  • March 3, 2023

Dank Renate 61; maar wat een gehannes zeg. Ik zag dat dit zeker vorig jaar al speelde. Ik en vele anderen zitten hier niet op te wachten. Misschien toch maar naar Ziggo!

Ziggo is ook niet zaligmakend. Het is overal wel eens wat. En vaak is de oplossing simpel.


  • Nieuwkomer
  • March 14, 2023

Bij ons nu hier precies het zelfde.

Word er helemaal flauw van. Elke keer moet de tv opnieuw met de ontvanger worden geconfigureerd omdat het dan niet meer werkt met de tv afstandsbediening. En dan gaat de ontvanger in de beperkte modus! Kpn hebben jullie niet al inmiddels wat nieuwere modems hiervoor. Ding van ons is 7 jaar oud. 


  • March 14, 2023

't Lijkt weer te werken. 


Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • March 15, 2023

Er was een korte verstoring in het netwerk. Het werkte allemaal snel weer.