Skip to main content
Beantwoord

TV ontvanger herstart uit zichzelf, kraakt en wordt warm.

  • 17 augustus 2022
  • 13 reacties
  • 40 keer bekeken

Ik heb dat probleem ook. 

De stappen al doorlopen. 

Het kastje kraakt, wordt ook warm. 

Tv kijken is een opgave geworden. Kan hij omgeruild worden?

 

Admin: afgesplitst

Beste antwoord door Shyrin van KPN

Super! Dank voor de terugkoppeling, sluit ik het topic af! ðŸ˜Š
Als er nog andere vragen zijn of je loopt ergens tegenaan, dan weet je ons te vinden.

Voor de meelezers:
@jenny73 heeft het één en ander uitgeprobeerd: software opnieuw gedownload, de TV ontvanger herstart en gereset en op aanwijzing vanuit onze Community de TV ontvangers omgewisseld. Na telefonisch contact met onze klantenservice is er een omruilafspraak gemaakt voor een andere TV ontvanger.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

  • Auteur
  • Helper
  • 32 reacties
  • 17 augustus 2022

Het gaat om de 2e tv in huis. De 1e tv draait prima.

Het gaat om een zwart vierkant kastje


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • 22051 reacties
  • 17 augustus 2022

Dag @jenny73 welk type ontvanger heb je en is die met een kabel aangesloten aan het modem?


  • Auteur
  • Helper
  • 32 reacties
  • 17 augustus 2022

Hij.is verbonden met een.gloed moeuwe draadloze verbindingsset

Het gaat om een hmb2260


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • 22051 reacties
  • 17 augustus 2022

Heb je al geprobeerd om de ontvangers te wisselen? De die van boven met beneden? Dit om te kijken of het echt aan de ontvanger ligt. Ik ben bang dat het namelijk aan de draadloze verbindingssets ligt. Het zou zo maar kunnen dat het electriciteitsnetwerk niet (meer) geschikt is voor draadloze verbindingsets. 


  • Auteur
  • Helper
  • 32 reacties
  • 17 augustus 2022

Nou dat zou zwaar balen zijn, dan hebben we die kastjes voor nop gekocht ( en kunnen niet meer terug).

 

Ik wil ze wel eens omruilen. De andere tv is bekabeld aangesloten. 

 

 


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • 22051 reacties
  • 17 augustus 2022

Probeer het en dan horen we graag hoe het afloopt.  Dan kijken we daarna hoe het verder moet.


  • Auteur
  • Helper
  • 32 reacties
  • 17 augustus 2022

Kan zijn dat dat pas na het weekend wordt hoor. 


  • Auteur
  • Helper
  • 32 reacties
  • 18 augustus 2022

Het lijkt toch het kastje te zijn. Boven draait nu prima, beneden valt elke keer uit. 

Heb de software al opnieuw gedownload maar dat haalt ook niets uit.

Configuratie scherm is de ene keer 5 min maar vaak duurt het meerdere keren, volledige uitzetten, weer proberen. 

 


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • 22051 reacties
  • 18 augustus 2022

Het beste is dan om te bellen met de klantenservice 0800-0402. 


  • Auteur
  • Helper
  • 32 reacties
  • 18 augustus 2022

Er wordt een nieuwe opgestuurd, is idd kapot


Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7091 reacties
  • 22 augustus 2022

Heb je de nieuwe TV ontvanger al ontvangen, @jenny73? Werkt het weer zoals het zou moeten?


  • Auteur
  • Helper
  • 32 reacties
  • 22 augustus 2022

Ja ontvangen. Alles is weer goed werkend


Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7091 reacties
  • Antwoord
  • 22 augustus 2022

Super! Dank voor de terugkoppeling, sluit ik het topic af! ðŸ˜Š
Als er nog andere vragen zijn of je loopt ergens tegenaan, dan weet je ons te vinden.

Voor de meelezers:
@jenny73 heeft het één en ander uitgeprobeerd: software opnieuw gedownload, de TV ontvanger herstart en gereset en op aanwijzing vanuit onze Community de TV ontvangers omgewisseld. Na telefonisch contact met onze klantenservice is er een omruilafspraak gemaakt voor een andere TV ontvanger.