Skip to main content
Beantwoord

Om de minuut een melding op tv dat pagina 682 niet is gevonden

• February 14, 2023
  • 3 reacties
  • 58 keer bekeken

Op mijn tv verschijnt om de minuut een grijs tekstballon met pagina 682 niet gevonden

Beste antwoord door PeterG

Ik neem aan dat je de KPN TV+ ontvanger DIW7022 hebt. En Teletekst hebt gebruikt.

Dit krijg je alleen weg door de NOS Teletekst app te openen en met '’pijltje terug'’ (dat kromme pijltje naast de Home knop) te klikken totdat je uit de app bent.

Er is een update voor de TT app beschikbaar. Als je een google account gebruikt kun je deze uit de Play Store halen. Dan sluit je de NOS TT app in één keer af met '’pijltje terug'’.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • February 14, 2023

Ik denk dat je per ongeluk teletekst ondertiteling voor doven en slechthorenden aan hebt staan.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • February 14, 2023

Ik neem aan dat je de KPN TV+ ontvanger DIW7022 hebt. En Teletekst hebt gebruikt.

Dit krijg je alleen weg door de NOS Teletekst app te openen en met '’pijltje terug'’ (dat kromme pijltje naast de Home knop) te klikken totdat je uit de app bent.

Er is een update voor de TT app beschikbaar. Als je een google account gebruikt kun je deze uit de Play Store halen. Dan sluit je de NOS TT app in één keer af met '’pijltje terug'’.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 14, 2023

Opgelost thx