Skip to main content
Beantwoord

TV+ box is in beperkte modus (KBX-APK-9050)

  • 17 juni 2023
  • 11 reacties
  • 11157 keer bekeken

Na diverse updates eindelijk een stabiel KPN+ systeem, hoewel de ondertiteling bij opgenomen engelse zenders het lang niet altijd doet. Helaas nu de afgelopen 24 uur twee keer volgende boodschap in beeld :

 

“De TV+ Box is in beperkte modus. Daardoor werkt niet alles goed. Je kan nog wel naar de meeste tv-zenders kijken. We doen er alles aan om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Sorry hiervoor. (KBX-APK-9050) “

 

Waar komt deze boodschap vandaan ? En belangrijker hoe deze te voorkomen.
ik geloof er namelijk niets van dat KPN de problemen probeert op te lossen (waarvoor ze zich excuseren) want na stekker in/uit bij alle kpn gerelateerde apparatuur werkt alles weer.

Dat je naar de meeste tv-zenders kan kijken is ook niet waar, namelijk = 0.

Over foutcode KBX-APK-9050 kan ik verder niets vinden.

Beste antwoord door Anonymous

Hallo @Hermanqwerty die melding kreeg ik ook een keer na de laatste update.

Op de AB het het 'KPN’-knopje even ingedrukt houden en dan kiezen voor ‘herstarten’en dan is het weer over.

Succes.

 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

  • 0 reacties
  • Antwoord
  • 17 juni 2023

Hallo @Hermanqwerty die melding kreeg ik ook een keer na de laatste update.

Op de AB het het 'KPN’-knopje even ingedrukt houden en dan kiezen voor ‘herstarten’en dan is het weer over.

Succes.

 


Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • 1848 reacties
  • 17 juni 2023

Is een functie uit de laatste app update:


Jan gaf al de juiste oplossing. Geen idee welke omstandigheden deze functie aanroept.


  • Auteur
  • Helper
  • 34 reacties
  • 17 juni 2023

Gaan we proberen de volgende keer, thnx.

 


Erwin van KPN
Moderator

Hoi @Hermanqwerty . Heb je het na de reset nog weer gezien?


  • Auteur
  • Helper
  • 34 reacties
  • 19 juni 2023

Na de tweede reset geen problemen meer gehad


Erwin van KPN
Moderator

Klinkt goed! Dank voor de update.


Helaas krijgen wij deze fout geregeld (Zowel in de woonkamer, als op de slaapkamer)


Erwin van KPN
Moderator
Fam. Mulderij schreef:

Helaas krijgen wij deze fout geregeld (Zowel in de woonkamer, als op de slaapkamer)

Iedere situatie is weer anders. Mijn advies is om een eigen topic aan te maken en daar in uit te leggen wat je allemaal geprobeerd hebt.

Een moderator of de community kan dan samen met jou verder kijken. 


  • Topper
  • 24 reacties
  • 27 september 2023

Zit met hetzelfde probleem, zelfs rechtstreeks opnemen lukt niet. Oplossing JanD lukt ook niet.


Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27438 reacties
  • 29 september 2023

@Luud  Heb je hier al een eigen topic voor aangemaakt? Dat is het meest praktisch namelijk


  • Topper
  • 24 reacties
  • 29 september 2023

Erwin bedankt voor je reactie, probleem is opgelist