Hallo,
Aangezien de medewerkers van de klantenservice zeggen mij simpelweg niet te kunnen helpen hierbij een oproep want KPN is hier per definitie nalatig.
Twee maanden geleden zijn wij van Ziggo naar KPN overgestapt vanwege glasvezel met zogenaamd het beste van het beste, ruim 100 euro per maand. WAT EEN ELLENDE!
Vrijwel IEDERE keer als wij TV willen kijken wordt er géén geluid afgespeeld. Geluid van de TV doet t wel bij apps op de tv etc, het is enkel het KPN kastje dat niets doet. Iedere keer moeten wij de stroomkabel eruit halen en wachten tot dit K ding weer helemaal is opgestart, bij alle 5(!) de tv kastjes waar wij extra voor betalen. Ook hangt het tv kastje vrijwel iedere keer vast als wij naar kanaal 1 zappen. Het aan en uitzetten van het kastje heeft dan geen zin en de stroomkabel moet weer helemaal uit het kastje gehaald worden.
De digibeet waarmee ik 1,5 uur aan de telefoon heb gezeten kwam tot de conclusie dat ze niets kon betekenen omdat ze niet kon uitsluiten dat het door het wifi signaal komt….. Deze k*t tv kastjes werken simpelweg niet! En als het zo is dat het wifi niet goed werkt is dit ook aan jullie om dit op te lossen!
FIX DIT!!!! Wij hebben ruim 200 euro betaald voor een installatie door KPN en blijkbaar heeft deze monteur gefaald, of hebben jullie niet-werkende TV kastjes geleverd.
Ik wil direct een oplossing: het tv geld retour van de afgelopen maanden en 5 nieuwe werkende tv kastjes. Is dit niet mogelijk, dan wil ik dat dit contract per direct wordt opgezegd zodat wij terug kunnen naar Ziggo waar wij sinds @Home (ruim 20 jaar geleden) nooit problemen hebben gehad.
Jullie hebben allerlei zaken beloofd die jullie niet zijn nagekomen. Schaam je KPN! En dan heb ik het nog niet eens over het feit dat jullie kastje al het geel in groen veranderd zonder dat je dit bij instellingen kunt veranderd en hapert het beeld en geluid echt continu. Dit is echt verre van de kwaliteit en service van Ziggo en wat jullie beloven.