Hallo, ik heb de Experia Box V10 vandaag ontvangen en aangesloten. Deze V10 moet de V8 vervangen. Ik stuit echter op een probleem. Wifi doet het wel, televisie doet het niet. De tv-ontvanger geeft foutcode 842, ‘geen verbinding met modem’. Het is allemaal wel correct aangesloten en de bekabeling is ook in goede staat, de V8 doet het ook gewoon met deze kabels. Het resetten van het modem en de tv-ontvanger blijft dezelfde foutcode 842 geven. Ik denk dat het aan de tv-ontvanger ligt, dit is de Arris Vip 2952 v2. Is het mogelijk om de tv-ontvanger om te ruilen? Ik zag op dit forum al dat iemand anders hetzelfde probleem had met de V10 en de Arris Vip 2952 V2. https://forum.kpn.com/kpn-tv-11/arris-2952-werkt-niet-meer-met-kabel-op-de-experia-box-v10-draadloos-werkt-het-wel-582016
Beantwoord
Experia Box V10 geïnstalleerd maar tv-ontvanger geeft foutcode 842
Beste antwoord door RBxx
Hallo
Als de LAN poorten van de Experia Box v10 met verschillende kabels én verschillende apparaten niet werken dan is er duidelijk iets mis met de v10. Bel met klantenservice op 0800-0402, verder kan jij niets doen.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.