Sinds de laatste firmware update 0.26.24 & 0.27.0 stottert de TV+ decoder.
Fouten die ik krijg zijn steeds weer opnieuw opstarten (meestal na het opstarten na lang niet meer gebruik (bijvoorbeeld tussen 00.00u en 17.00u de volgende dag) en dan krijg je de melding HDR (ondanks dat de helpdesk aangeeft dat ik beter HDR 10+ moet aanzetten), ook een fout is in het voor of achteruit spoelen in opnames of live tv (alleen NPO) dan loopt het menu gewoon vast en blijf je zien dat je aan het voor of achteruit spoelen bent even daarna start hij weer uit zichzelf opnieuw op, ook wanneer je via de gids een programma wilt opstarten blijft sindsdien geregeld midden in beeld steeds vaker te zien of je opnieuw of door wil gaan.
Vandaag de TV+ decoder geheel opnieuw geïnstalleerd en daarna weer opnieuw bekeken of de fout terug is gekomen en op dat moment was er niets van te merken. Maar nadat ik de TV+ decoder had uitgezet en vanavond aangezet om met terugwerkende kracht eerst via NPO1 daarna NPO3 het schaatsen willen gaan kijken maar bij het opstarten van de stream op NPO1 kreeg ik weer dezelfde foutmelding.
Deze fouten heb ik voor de firmware update 0.26.24 & 0.27.0 nooit gehad evenals het herstarten na langer uitstand met de HDR.
Ik dacht in eerste instantie dat het zou kunnen liggen aan mijn HDMI kabel maar dat kon ik uitsluiten aangezien dit een best dure HDMI kabel is met vergulde uiteinden en deze zou straks zelfs 8K aankunnen.
De TV+ decoder is aangesloten met een LAN kabel aangezien men vermoede dat deze op wifi veel minder goed zou werken.
Het gaat overigens om de tweede en meest gebruikte TV+ die op de slaapkamer staat.
Alvast bedankt voor de ondersteuning!