Skip to main content
Beantwoord

KPN TV+ Zwart scherm maar wel geluid

  • 17 september 2024
  • 4 reacties
  • 144 keer bekeken

Harrie66
Helper
Forum|alt.badge.img

Ik heb regelmatig een zwart scherm als ik de TV aan doe. De zender verschijnt even maar daarna geen beeld. Na de reset van de tv ontvanger werkt het weer. Maar gebeurd heel vaak.

 

Tevens bij de apps bv youtube of NOS dan stop ik met kijken, dan blijft het geluid vervolgens door een zender heen lopen dus van NPO1 en de NOS app. Moet het systeem opnieuw resetten

Beste antwoord door Maja van KPN

Hi Frank, op deze manier is het natuurlijk niet echt lekker tv kijken @Harrie66  😕

Je geeft aan dat je een zwart scherm krijgt vlak na het opstarten en normaal gesproken zou ik me dan in eerste instantie op de HDMI kabel en/of de HDMI poorten op je tv gaan richten. Problemen met wel beeld maar geen geluid of andersom, worden in de meeste gevallen namelijk veroorzaakt door problemen met de HDMI doorgifte. 

Dat het geluid van de apps echter door blijft spelen na het afsluiten, dat geeft aan dat er toch iets anders aan de hand kan zijn ðŸ¤”

Hoe reset je de ontvanger precies? Heb je hem ook al eens een ‘frisse start’ gegeven? En heb je 1 of meerdere ontvangers in huis? Als je er meerdere hebt, kan je dan vertellen of de andere(n) wel goed werken?

Bekijk origineel

4 reacties

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 14741 reacties
  • Antwoord
  • 20 september 2024

Hi Frank, op deze manier is het natuurlijk niet echt lekker tv kijken @Harrie66  😕

Je geeft aan dat je een zwart scherm krijgt vlak na het opstarten en normaal gesproken zou ik me dan in eerste instantie op de HDMI kabel en/of de HDMI poorten op je tv gaan richten. Problemen met wel beeld maar geen geluid of andersom, worden in de meeste gevallen namelijk veroorzaakt door problemen met de HDMI doorgifte. 

Dat het geluid van de apps echter door blijft spelen na het afsluiten, dat geeft aan dat er toch iets anders aan de hand kan zijn ðŸ¤”

Hoe reset je de ontvanger precies? Heb je hem ook al eens een ‘frisse start’ gegeven? En heb je 1 of meerdere ontvangers in huis? Als je er meerdere hebt, kan je dan vertellen of de andere(n) wel goed werken?


Harrie66
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • 45 reacties
  • 21 september 2024

Nee zal ik keer doen. Laat het weten. 


Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 14741 reacties
  • 25 september 2024

Hoe staat het er nu voor @Harrie66? Is het gelukt met de frisse start en zo ja, hoe gaat het nu dan met je ontvanger? Hoor het graag ðŸ˜Š


Harrie66
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • 45 reacties
  • 26 september 2024

Moet het nog uitvoeren. 


Reageer