Skip to main content
Beantwoord

Opnames met regelmaat niet beschikbaar

  • September 27, 2024
  • 3 reacties
  • 50 keer bekeken

digiton
Helper
Forum|alt.badge.img

In het verleden met telfort hadden wij nooit problemen met het kijken van opnames, echter sinds wij bij de KPN zitten heb ik met regelmaat problemen dat deze een netwerk fout geven. Geeft wel aan dat gewoon TV kijken kan. Mijn TV zit rechtstreeks aangesloten op de modem. Ook met regelmatig een netwerk fout als ik terug wil kijken. Ik merk dat ook aan de wifi dat deze met regelmaat wegvalt. Ik heb zelf een kpn superwifi, maar dat maakt niet uit. Wat is er destijds veranderd met de overgang naar KPN????? Ik heb een snelle internet verbinding en dat kan dus het probleem niet zijn.

Beste antwoord door Marcia van KPN

Beste @digiton, wat rot dit.. We hebben afgelopen week wel een storing gehad met het kijken van opnames, maar ik begrijp uit jouw verhaal dat dit vaker voorkomt? Dat zou niet het geval mogen zijn natuurlijk! Zelf heb ik vrijwel nooit problemen met het kijken van opnames, zo zou het bij jou ook moeten zijn. 

 

Welke tv-ontvanger gebruik jij? En heb je deze al eens teruggezet naar de fabrieksinstellingen? Je geeft ook aan dat de wifi met regelmaat wegvalt, in dat geval zou het niets met de tv-ontvanger te maken hebben, maar met het internet. Heb jij jouw modem ook al eens gereset? Je kunt in dat geval ook het stappenplan voor problemen met internet eens doorlopen. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 2, 2024

Beste @digiton, wat rot dit.. We hebben afgelopen week wel een storing gehad met het kijken van opnames, maar ik begrijp uit jouw verhaal dat dit vaker voorkomt? Dat zou niet het geval mogen zijn natuurlijk! Zelf heb ik vrijwel nooit problemen met het kijken van opnames, zo zou het bij jou ook moeten zijn. 

 

Welke tv-ontvanger gebruik jij? En heb je deze al eens teruggezet naar de fabrieksinstellingen? Je geeft ook aan dat de wifi met regelmaat wegvalt, in dat geval zou het niets met de tv-ontvanger te maken hebben, maar met het internet. Heb jij jouw modem ook al eens gereset? Je kunt in dat geval ook het stappenplan voor problemen met internet eens doorlopen. 


digiton
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • October 2, 2024

Mijn modem moet ik met regelmaat een keer resetten en soms werkt dan alles en soms niet.

Maar als ik naar de fabriek instellingen ga ben ik al mijn (extra) gegevens kwijt, dus dat zie ik niet zo graag.


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Dat begrijp ik zeker! Je kunt altijd even telefonisch contact met ons opnemen via 0800-0402. We kunnen dan je lijn doormeten en wellicht van afstand al zien wat er aan de hand is. Het stappenplan waar ik hierboven naar verwijs, zou ik in ieder geval eens doorlopen.Â