Skip to main content
Beantwoord

Terugkijken via online TV kijken lukt niet meer

  • November 10, 2024
  • 7 reacties
  • 252 keer bekeken

Goedemiddag,

 

Sinds een aantal dagen lukt het niet meer om programma's terug te kijken via online tv kijken. Ik kan wel op de knop ‘terugkijken’ klikken, maar daarna wordt het programma niet gestart. Ik heb voor de zekerheid de modum uit en na een tijdje weer aangedaan. Daarna opnieuw ingelogd, maar dit heeft beide niet tot resultaat geleid. Kunt u mij verder helpen om dit probleem opgelost te krijgen?

Alvast bedankt!

 

Vriendelijke groet,

 

Brenda Smid

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo @bsmid, mijn collega's die de tv website o.a. beheren hebben hierover een duidelijk antwoord gecommuniceerd in een ander topic:

 


Het is tijd om Windows 7 of 8.1 vaarwel te zeggen of als je toch een nieuwere Windows versie hebt, de internbrowser te updaten.  

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • November 10, 2024

Kijk je dit via de app terug of via de webbrowser ?


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 10, 2024

Op mijn laptop via de webbrowser.

Op de tv en op mijn mobiel via app gaat het wel goed. Voorheen ging dit via mijn laptop ook altijd goed. 


bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • November 10, 2024

Op mijn laptop via de webbrowser.

Op de tv en op mijn mobiel via app gaat het wel goed. Voorheen ging dit via mijn laptop ook altijd goed. 

Heb je toevallig Windows 7 of 8 daarop ?
Oudere versies Windows worden sinds twee weken niet meer ondersteund voor TV online wegens de Beveiliging's risico's. Het advies is een nieuwe PC kopen als dat het geval is. 
 


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • November 11, 2024

Laat me raden. Windows 7 of 8.1. Aangezien Chromium op die 2 systemen niet meer ondersteund wordt werkt het niet meer (volledig).


Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 12, 2024

Hallo @bsmid, mijn collega's die de tv website o.a. beheren hebben hierover een duidelijk antwoord gecommuniceerd in een ander topic:

 


Het is tijd om Windows 7 of 8.1 vaarwel te zeggen of als je toch een nieuwere Windows versie hebt, de internbrowser te updaten.  


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 17, 2024

Ik heb Windows 11, maar er was wel een update nodig en blijkbaar was dit noodzakelijk om programma’s terug te kunnen kijken via mijn laptop. 
Iedereen bedankt voor het meedenken!!!

 

 


Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Mooi om te lezen dat het is opgelost. Veel kijkplezier!