Skip to main content
Beantwoord

Sinds enkele dagen geen geluid op ESPN zenders

  • 24 december 2024
  • 8 reacties
  • 106 keer bekeken

Sinds een paar dagen hebben wij geen geluid meer op de ESPN zenders. Van alles al geprobeerd met instellingen aanpassen, maar niets helpt. We hebben ook de laatste updates gewoon op de tv ontvanger. Wat kunnen we doen dat we weer geluid krijgen? We betalen er wel gewoon voor …🥴

Beste antwoord door Annie12345

Hoi Peter,

Ik heb de helpdesk maar gebeld… heb de tv ontvanger uiteindelijk helemaal gereset en hij doet het weer!!! Heel hartelijk dank voor je hulp maar het is opgelost 

Bekijk origineel

8 reacties

PeterG
Superuser
  • 61175 reacties
  • 24 december 2024

Hmm, raar.

Zondag nog gekeken hier. Met geluid.

Hoe kijk je? Tv ontvanger, zo ja welke?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 9 reacties
  • 24 december 2024

Via de tv ontvanger idd. Alle andere zenders hebben wel gewoon geluid.


PeterG
Superuser
  • 61175 reacties
  • 24 december 2024

Welke tv ontvanger?

Arris VIP2952, Arris VIP5202, Arcadyan hmb2260, tv+ DIW7022 

Andere zenders geven dus wel geluid? Ook espn op 14 ?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 9 reacties
  • 26 december 2024

KPN DIW7022 heb ik. Opgenomen programma’s komen ook inmiddels zonder geluid 😡


PeterG
Superuser
  • 61175 reacties
  • 26 december 2024

Staat ie op snelle start of eco stand-by?

Doe eens een herstart. Houdt de aan- uit knop op de afstandsbediening enkele seconden ingedrukt totdat je de keuze krijgt. Kies voor opnieuw starten. 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 9 reacties
  • Antwoord
  • 26 december 2024

Hoi Peter,

Ik heb de helpdesk maar gebeld… heb de tv ontvanger uiteindelijk helemaal gereset en hij doet het weer!!! Heel hartelijk dank voor je hulp maar het is opgelost 


Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 10757 reacties
  • 28 december 2024

Gelukkig ​@Annie12345. In veel gevallen kan een herstart of het resetten van de tv-ontvanger de oplossing bieden. 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 9 reacties
  • 28 december 2024

Ik bleef maar in de loop van de probleemoplosser zitten, maar dit werd nooit als mogelijkheid vermeld. Misschien handig dit ergens bij de probleemoplosser te vermelden 😉


Reageer