Skip to main content
Beantwoord

Aantal opnames verdwenen

  • 8 januari 2025
  • 6 reacties
  • 76 keer bekeken

  • Helper
  • 38 reacties

Ik had een aantal nieuwe seizoenen van series ingepland om op te nemen. Voor de serie startte nog gecheckt; serie opname stond aan. Een opname is een zwart vlak in mijn opnamelijst en een ander was ik aan het terugkijken, toen sloot hij ineens af, en deze opname is nu helemaal verdwenen; ook uit de gids! Terwijl aflevering 2 volgende week wel is ingepland. Dit is echt vervelend! 

Beste antwoord door PeterG

Er zal wat mis gegaan zijn in het systeem. Zoals jij het beschrijft zijn de opnames mislukt. De reden zullen we waarschijnlijk nooit weten. 

Maar gezien je beschrijving zullen deze bij iedereen met dezelfde opnames mislukt zijn.

Ik wilde even kijken of terugkijken wel kon. Maar er zijn maar liefst 4 NCIS afleveringen. 

Ik kan je nu alvast zeggen dat de zaak is opgelost 😉.

Gelukkig zijn het geen eenmalige uitzendingen. Van al die series zijn meer dan 500 afleveringen. 

Bij mij is onlangs een eenmalige uitzending niet vastgelegd. 

Bekijk origineel

6 reacties

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Wijsgeer
  • 12963 reacties
  • 8 januari 2025

Welke KPN tv ontvanger heb je?

 

Heb je toevallig ook de KPN tv+ app op de mobiel of tablet?

Zo ja, kan je kijken of je hem daar wel op ziet.


  • Auteur
  • Helper
  • 38 reacties
  • 8 januari 2025

Nee, in de app zie ik bij de ene opname een zwart blok, en de ander, die er eerst wel in stond, want ik heb de eerste paar minuten gekeken, is helemaal verdwenen.

In het opname menu op de TV zijn ze beiden helemaal niet te zien in de lijst met opnames, ook niet meer in de gids.
 

Afsluiten en opnieuw opstarten werkt ook niet. Andere opnames zijn (nog) wel zichtbaar. 


joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Wijsgeer
  • 12963 reacties
  • 8 januari 2025

Menu tv?

Bedoel je hiermee de app op de Smart tv of op de KPN tv ontvanger?

Welke KPN tv ontvanger heb je?


PeterG
Superuser
  • 61140 reacties
  • 8 januari 2025

Welk programma? Welke zender? Dag, tijdstip?


  • Auteur
  • Helper
  • 38 reacties
  • 8 januari 2025

Ik heb de opname ingesteld in de iTV app op m’n iPad. Het gaat om NCIS (Net5, maandag) en Grey’s Anatomy (Net5, dinsdag). Andere opnames van Net5 zijn wel goed gegaan en blijven wel zichtbaar; zowel in de app als in het menu van de tv ontvanger. Ik kijk bijna altijd op m’n iPad. Ik gebruik de tv ontvanger bijna nooit voor opnames. De ontvanger is een arris vip2952. Zowel op m’n iPhone 16 als op m’n iPad en de tv ontvanger zijn de opnames verdwenen. Ook uit de gids; daar zie je zo’n rood opname tekentje bij opgenomen programma’s. Aflevering 2 heeft volgende week voor beide programma’s nog wel zo’n rood symbooltje, en ook staan deze opnames bij ‘geplande opnames’. Maar daar stonden de afleveringen van deze week eerst ook gewoon. 
Ik zat de opname van Grey’s anatomy terug te kijken; na een paar minuten glitchte de app en sprong hij op het kpn startscherm, en vervolgens was de opname overal verdwenen. Dit heb ik nog niet eerder gehad. Er zijn veel nieuwe programma’s / seizoenen die deze week starten en ik hoop niet dat ik er nog meer kwijt raak! Het terugkijken via de kijk lijst is niet fijn, want dan kun je niet verder spoelen. Soms haperen die ook en dan moet je weer helemaal vanaf het begin kijken. 


PeterG
Superuser
  • 61140 reacties
  • Antwoord
  • 9 januari 2025

Er zal wat mis gegaan zijn in het systeem. Zoals jij het beschrijft zijn de opnames mislukt. De reden zullen we waarschijnlijk nooit weten. 

Maar gezien je beschrijving zullen deze bij iedereen met dezelfde opnames mislukt zijn.

Ik wilde even kijken of terugkijken wel kon. Maar er zijn maar liefst 4 NCIS afleveringen. 

Ik kan je nu alvast zeggen dat de zaak is opgelost 😉.

Gelukkig zijn het geen eenmalige uitzendingen. Van al die series zijn meer dan 500 afleveringen. 

Bij mij is onlangs een eenmalige uitzending niet vastgelegd. 


Reageer