Skip to main content
Antwoord

TV blijft steeds hangen en melding verbinding met zender verbroken

• January 12, 2025
  • 4 reacties
  • 112 keer bekeken

Ik ben een maandje weggeweest en bij thuiskomst stond het modem met rood lampje, stroom eraf en na 10 minuten was hij weer groen. Maar nu heb ik tijdens tv kijken om de 2 minuten dat het beeld blijft hangen en ook vaak melding verbinding tussen modem en ontvanger weg. Van kanaal.switchen helpt. Opnames terug kijken blijft constant hangen. Wat is een oplossing?

Beste antwoord door Maja van KPN

Hi ​@Timmerdinges, niet echt fijn thuiskomen op deze manier 😬

Je geeft aan dat je het modem even van de stroom hebt gehad, had je ook al iets met de tv-ontvanger gedaan? Zo nee, dan wil ik je nu toch wel aanraden om die een ‘frisse start’ te geven. Op die manier wordt de software helemaal opnieuw ingeladen en ik hoop dat je problemen daarna niet weer voor zullen komen. Ik hoor graag van je of dit een verschil maakt, zo nee dan kijken we uiteraard even verder 🙂

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 15, 2025

Hi ​@Timmerdinges, niet echt fijn thuiskomen op deze manier 😬

Je geeft aan dat je het modem even van de stroom hebt gehad, had je ook al iets met de tv-ontvanger gedaan? Zo nee, dan wil ik je nu toch wel aanraden om die een ‘frisse start’ te geven. Op die manier wordt de software helemaal opnieuw ingeladen en ik hoop dat je problemen daarna niet weer voor zullen komen. Ik hoor graag van je of dit een verschil maakt, zo nee dan kijken we uiteraard even verder 🙂

• Auteur
  • Topper
  • January 15, 2025

TV ontvanger herstart en dat heeft het probleem indrdaad oogelost, dankjewel voor de tip

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • January 16, 2025

Ah kijk aan, helemaal top ​@Timmerdinges 😃 Bedankt dat je het nog even hebt laten weten!

Heerda
Topper
  • Topper
  • May 8, 2025

Geweldig. Probleem opgelost. Moet wel toegeven dat mijn  vrouw al eerder had gezegd dat ik alles opnieuw moest opstarten.