Skip to main content
Beantwoord

Programmering TV Oranje in gids klopt niet

• 18 januari 2025
  • 4 reacties
  • 70 keer bekeken

Sebas14
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7

De TV gids van TV Oranje klopt niet.

De volledige dagen zijn verkeerd erin gezet. Het klopt al een paar dagen niet meer.

Alles wat nu voor zondag erin staat, is de programmering van maandag en ga zo alle dagen maar door tot de laatste dag dat beschikbaar is in de TV gids.

De gehele programmering van alle dagen moet 1 dag vooruit gezet worden.

Graag even naar kijken. Alvast dank.

Beste antwoord door Sebas14

Jeroen van KPN schreef:

Hallo ​@Sebas14, dat is natuurlijk wel verwarrend als de programmering en de dagen niet met elkaar overeenkomen. Als ik jou goed begrijp, lopen de programma's dus een dag voor? Dus wat er volgens de gids  vandaag te zien is, is eigenlijk pas morgen op tv? Corrigeer me uiteraard, als ik het verkeerd begrijp. 

Ja klopt helemaal.

Maar ik zie net dat het al opgelost is. Het staat nu weer goed. Iemand stiekem meegelezen. Bij deze weer correct gehandeld 😊

En aanvullend over TV oranje. Fijn dat de oude SD stream niet meer gebruikt wordt naar de klant toe. Zichtbaar al beter beeld.

Ik noem het momenteel maar even HD Lite. Echt HD is het nog niet.

Bekijk origineel

4 reacties

Sebas14
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7
  • Auteur
  • 635 reacties
  • 19 januari 2025

Alsjeblieft.... ga niet zomaar topic titels aanpassen. Dit gaat nergens over deze aanpassing die gedaan is.

Ik besteed er ook aandacht aan!

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 10821 reacties
  • 21 januari 2025

Hallo ​@Sebas14, dat is natuurlijk wel verwarrend als de programmering en de dagen niet met elkaar overeenkomen. Als ik jou goed begrijp, lopen de programma's dus een dag voor? Dus wat er volgens de gids  vandaag te zien is, is eigenlijk pas morgen op tv? Corrigeer me uiteraard, als ik het verkeerd begrijp. 

Sebas14
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7
  • Auteur
  • 635 reacties
  • Antwoord
  • 21 januari 2025
Jeroen van KPN schreef:

Ja klopt helemaal.

Maar ik zie net dat het al opgelost is. Het staat nu weer goed. Iemand stiekem meegelezen. Bij deze weer correct gehandeld 😊

En aanvullend over TV oranje. Fijn dat de oude SD stream niet meer gebruikt wordt naar de klant toe. Zichtbaar al beter beeld.

Ik noem het momenteel maar even HD Lite. Echt HD is het nog niet.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 10821 reacties
  • 22 januari 2025

Mooi! Laten we hopen dat de programmering nu ook kloppend blijft. 

Reageer