De volledige dagen zijn verkeerd erin gezet. Het klopt al een paar dagen niet meer.
Alles wat nu voor zondag erin staat, is de programmering van maandag en ga zo alle dagen maar door tot de laatste dag dat beschikbaar is in de TV gids.
De gehele programmering van alle dagen moet 1 dag vooruit gezet worden.
Graag even naar kijken. Alvast dank.
Beste antwoord door Sebas14
Jeroen van KPN schreef:
Hallo ​@Sebas14, dat is natuurlijk wel verwarrend als de programmering en de dagen niet met elkaar overeenkomen. Als ik jou goed begrijp, lopen de programma's dus een dag voor? Dus wat er volgens de gids vandaag te zien is, is eigenlijk pas morgen op tv? Corrigeer me uiteraard, als ik het verkeerd begrijp.
Ja klopt helemaal.
Maar ik zie net dat het al opgelost is. Het staat nu weer goed. Iemand stiekem meegelezen. Bij deze weer correct gehandeld 😊
En aanvullend over TV oranje. Fijn dat de oude SD stream niet meer gebruikt wordt naar de klant toe. Zichtbaar al beter beeld.
Ik noem het momenteel maar even HD Lite. Echt HD is het nog niet.
Hallo ​@Sebas14, dat is natuurlijk wel verwarrend als de programmering en de dagen niet met elkaar overeenkomen. Als ik jou goed begrijp, lopen de programma's dus een dag voor? Dus wat er volgens de gids vandaag te zien is, is eigenlijk pas morgen op tv? Corrigeer me uiteraard, als ik het verkeerd begrijp.
Ja klopt helemaal.
Maar ik zie net dat het al opgelost is. Het staat nu weer goed. Iemand stiekem meegelezen. Bij deze weer correct gehandeld 😊
En aanvullend over TV oranje. Fijn dat de oude SD stream niet meer gebruikt wordt naar de klant toe. Zichtbaar al beter beeld.
Ik noem het momenteel maar even HD Lite. Echt HD is het nog niet.
Mooi! Laten we hopen dat de programmering nu ook kloppend blijft.
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.