Planning programma's in de gids klopt niet altijd, terugkijken begint niet bij het begin
Ik zag dit thema al vaker voorbijkomen in 2024, een probleem dat ook ik heb sinds ik vanaf 10.10.2024 KPN-klant ben.
De tweedelijns medewerkers en back office specialisten van KPN geven aan niets te kunnen doen met dit bekende probleem. Aanpak ligt bij de leverancier.
Nu is KPN niet de eerste de beste opdrachtgever/klant. Het moet toch mogelijk zijn dat men de leverancier OVERTUIGT dat hier serieus naar gekeken dient te worden zodat het probleem binnenkort tot het verleden behoort!
Wie zit er nou op wachten dat de gids - van tenminste de NL-zenders - niet klopt? Dat programma’s vroeger of later beginnen dan in de gids vermerkt… Dat bij het TERUGKIJKEN of bij het KIJKEN VANAF HET BEGIN het gewenste programma al min. 10-30 sec. aan de gang is. Het terugspoelen met de grote knop is ook niet altijd mogelijk, vooral niet bij de commerciele zenders.
De KPN-klant moet op de door KPN aangeboden gids kunnen vertrouwen en moet niet het begin van een programma moeten missen…
PS: Bij mij komt binnen enkele dagen een monteur om naar het KPN-kastje te kijken. Of dat dé oplossing brengt?