Skip to main content
Beantwoord

Problemen met Smart TV app op Sony Bravia uit 2022

• 5 februari 2025
  • 11 reacties
  • 89 keer bekeken

Helaas ondervind ik ook nog steeds veel problemen met de 'vernieuwde' app. Al eerder op de community aangegeven wat de problemen zijn. Vaak ook vermeld welke smart tv wij hebben, Sony Bravia uit 2022. Anderhalve week geleden contact gehad met een klantendienstmedewerker, dezelfde gegevens weer doorgegeven, zoals de versie van de app (0860.03), merk TV enz. Tot nu toe angstig stil. Er gebeurt helemaal niets! Ik durf de app niet te verwijderen, want Google heeft de kpn app sowieso niet meer…. Gevraagd aan dezelfde klantendienst medewerker waarom het nou niet mogelijk is om een slechte versie terug te zetten?

Admin afgesplitst en eigen topic voor je vraag gemaakt

Beste antwoord door MatjeNL

Jullie laatste update 08.64.03 is actief op beide TV's (Sony Bravia) en het lijkt goed te werken. 

Bekijk origineel

11 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23387 reacties
  • 10 februari 2025

Hi ​@MatjeNL, er is sinds vandaag een nieuwe update gekomen voor de app en ook voor de Bravia's. Dit wordt geleidelijk uitgerold dus kijk alvast of je het kan zien in de Playstore. Anders zal dit de komende dagen gebeuren. Ik ben ook benieuwd of je dan verbeteringen merkt. 

• Auteur
  • Helper
  • 45 reacties
  • 10 februari 2025

Dag Alex, update gezien, maar op één van onze Sony Bravia TV's nog niet mogelijk om in de Play Store van Google de Kpn app te installeren. Die had ik eraf gehaald.

Op de andere Sony Bravia staat nog de vorige versie, ik heb gecheckt of automatische updates aangevinkt staan, is vlgs mij wel het geval, maar weet niet wanneer of hoe de laatste update erop te krijgen?

• Auteur
  • Helper
  • 45 reacties
  • 11 februari 2025

Vanmiddag kon ik via Google Play jullie app weer op m'n TV installeren. Op onze 2e TV staat de nieuwste update er ook op. Op het eerste gezicht lijkt het nu wat beter te werken, d.w.z. met afstandsbediening van kanalen wisselen met P knop of met cijfertoetsen gaat nu tenminste weer wat beter. Maar, nog steeds vond ik de vorige App, dus vóór de eerste ‘nieuwe’ app toch beter werken.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23387 reacties
  • 14 februari 2025

Fijn om te horen dat het gelukt is om het te installeren. Dankjewel ook voor de terugkoppeling hier en de feedback. Het klinkt misschien standaard, maar dit neem ik mee. We blijven in ieder geval aan verbeteringen werken in komende updates. 

• Auteur
  • Helper
  • 45 reacties
  • 14 februari 2025

Helaas, vanmorgen toch weer veel haperingen. Telkens weer terug naar de app en opnieuw kanaal kiezen…

Jammer!

• Auteur
  • Helper
  • 45 reacties
  • 17 februari 2025

Vanmiddag maar eens de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, dat trouwens ontzettend lang duurde.

De app blijft ronduit slecht werken. Komt er nog een nieuwe update, want deze versie lijkt nog slechter dan de vorige update!

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23387 reacties
  • 20 februari 2025
MatjeNL schreef:

Vanmiddag maar eens de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, dat trouwens ontzettend lang duurde.

De app blijft ronduit slecht werken. Komt er nog een nieuwe update, want deze versie lijkt nog slechter dan de vorige update!

Om het iets specifieker te maken, je hebt nog steeds last van haperingen waardoor je terug moet en de zender opnieuw moet starten? Ik heb ook door je andere posts gebladerd, maar zie niet zo snel welk model de Bravia is, kan je dat aangeven? 

Kun je vanaf je telefoon of tablet wel met de app goed casten zonder verbrekingen? 

• Auteur
  • Helper
  • 45 reacties
  • 20 februari 2025

Hallo Alex, het is Sony Bravia uit 2022 (KD32W804PAEP LED Smart). Op m'n telefoon heb ik de app niet, wel op Lenovo tablet, waar alles goed lijkt te werken. Casten van tablet naar een van de 2 Sony's werkt goed.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23387 reacties
  • 25 februari 2025

Dankjewel, aan het modelnummer heb ik iets en geef dit door. We werken eraan! 

• Auteur
  • Helper
  • 45 reacties
  • Antwoord
  • 1 maart 2025

Jullie laatste update 08.64.03 is actief op beide TV's (Sony Bravia) en het lijkt goed te werken. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23387 reacties
  • 4 maart 2025

Erg fijn om te lezen Matje, dankjewel ook voor de terugkoppeling hier! 

Reageer