Skip to main content
Beantwoord

Regelmatig foutcode 303 op tv

• February 13, 2025
  • 3 reacties
  • 146 keer bekeken

Ik heb ook regelmatig last van soms 3x per week dit is al maanden zo, bij KPN een nieuw modem gekregen was nog niet opgelost een nieuwe netwerk kabel gekregen niet dus, ik ga het ontvanger kastje vervangen is het nog niet opgelost dan stap ik terug naar Ziggo waar ik nooit problemen had. Ik ben over gestapt doordat Ziggo toen nog geen vezel had. ( Alles geprobeerd fabriek instelling, kabels verwisseld ). 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hi ​@seepyseep, niet fijn om te lezen dat je al een paar maand steeds last hebt van foutcode 303. Ik snap goed dat je dat nu graag gauw opgelost wilt hebben.

Om je goed te kunnen helpen en om het overzichtelijk te houden, hebben we een eigen topic voor je reactie gemaakt. Zoals Jasper aangaf in het andere topic: foutcode 303 geeft aan dat de verbinding tussen de tv-ontvanger en het modem niet goed is. Ik lees dat er al een en ander bij je thuis vervangen is en dat nu je tv-ontvanger vervangen zou worden, is dat al gelukt? Ik zou dan toch echt verwachten dat dat de oplossing moet zijn. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi ​@seepyseep, niet fijn om te lezen dat je al een paar maand steeds last hebt van foutcode 303. Ik snap goed dat je dat nu graag gauw opgelost wilt hebben.

Om je goed te kunnen helpen en om het overzichtelijk te houden, hebben we een eigen topic voor je reactie gemaakt. Zoals Jasper aangaf in het andere topic: foutcode 303 geeft aan dat de verbinding tussen de tv-ontvanger en het modem niet goed is. Ik lees dat er al een en ander bij je thuis vervangen is en dat nu je tv-ontvanger vervangen zou worden, is dat al gelukt? Ik zou dan toch echt verwachten dat dat de oplossing moet zijn. 

• Auteur
  • Topper
  • February 18, 2025

Bedankt Alexandra voor je reactie, ik heb nog geen tijd gehad, maar van de week probeer ik de ontvanger te ruilen, al het zover is laat ik een berichtje achter.

Grtjs John Sebregts.

• Auteur
  • Topper
  • February 27, 2025

Hoi Alexandra,  ja de tv ontvanger is gisteren vervangen tot op heden geen fout melding, hoop dat het zo blijft nog bedankt voor de reactie.

Grtjs John