We hebben een aantal bugs ontdekt:
1. Als je de tv aanzet, is de zender op zwart, terwijl ik heb ingesteld dat hij naar de TV moet gaan. Wat ik ook instel, hij moet direct de tv beeld laten zien. Geen achtergrond, logo, muziek of wat dan ook. Bij het oude kastje werkte het perfect. Bij de nieuwe moet dit wel aangepast worden blijkt wel.
2. De ondertiteling loopt vaak achter of helemaal verkeerd. Ik en mijn vrouw zijn er afhankelijk van, omdat ik slechthorend ben en mijn vrouw doof.
3. Als de ondertiteling bijvoorbeeld bij Big Brother aanwezig is en er is reclame geweest, komt Big Brother terug met een live tv, waar de mensen op de bank genomineerd zijn. Dan is er geen ondertiteling meer. Dan moeten we naar de instellingen toegaan en de toegankelijkheid instellingen wakker schudden. Dan komt de ondertiteling weer op gang.
4. Op Discovery en TLC, wanneer men Engels of Nederlands praat en er is al een ondertiteling aanwezig van de zender. Komt er bovenop ook nog een extra ondertiteling van het kastje. Dit is zeer irritant en niet makkelijk uit te schakelen. De vorige afstandsbediening was veel beter en gebruiksvriendelijker.
5. Het geluid loopt af en toe niet synchroon. Instellen via de settings helpt ook niet.
6. De tandwiel (instellingen) moet makkelijker te bereiken zijn. Als wij in de gids op zender 100 staan, moeten we helemaal naar boven om de instellingen te bereiken. Onnodig en moet in 1 handeling al bereikbaar zijn. Gewoon via de home knop (zoals de vorige afstandsbediening dat ook had).
- Het beeld loopt ook soms vast (freezes) en na 5 a 10 sec loopt het weer verder.