Skip to main content
Vraag

Continu melding bluetooth verbinding met de afstandsbediening verbroken

• 8 april 2025
  • 7 reacties
  • 44 keer bekeken

krijg nu weer melding bluetooth verbinding verbroken met afstandsbediening  is een tijdje goed gegaan maar nu weer spontaan geen verbinding met ab kan hem dan niet vinden dus stekker van +box er maar weeruit en in dan werkt hij weer  

7 reacties

Dennis Overbeek
Superuser
Forum|alt.badge.img+22

Beste ​@peter8226,

Ik zag dat je een topic had aangemaakt, maar het kan op community erg druk zijn daarom kan een KPN moderator niet gelijk antwoorden. 

Maar begrijp dat je problemen ervaart met de afstandsbediening, heb je de afstandsbediening eens op nieuw aangemeld?

Hieronder vind je tips om jou afstandsbediening beter te laten werken:

Hopelijk kom je er zo uit.

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 9 april 2025

ja dit heb ik al medere malen gedaan heb ook al een nieuwe +box gehad en nieuwe ab 

maar er komt spontaan het logo in beeld met verbinding verbroken en gaat dan verbinding zoeken maarblijf daar op hangen dus dus dan maar weer de stekker van +box er uit  en dan doet hij het weer .

batterij 95 % van ab dit is weer gebeurd na laatste update daar voor zeker een maand geen melding gehad van geen bluetooth verbinding kan het niet zitten in een update van afstandbediening zijn ?

groet peter 

Dennis Overbeek
Superuser
Forum|alt.badge.img+22

Misschien is het dan handig om evt een nieuwe afstandsbediening te bestellen, het kan ook zijn dat de afstandsbediening niet goed is.

klik hieronder op de link om er 1 te bestellen:

Afstandsbediening aanvragen

​@peter8226 laat je het even weten of het gelukt is?

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 9 april 2025

heb dit ook al geprobeerd dat zou dan de derde worden  lijkt me ook wat overdreven  (maar ik zie dat er meer mensen deze problemen hebben dit even ter info )

groet peter 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 10 april 2025

Halo gisteravond om 23.30 wederom geen verbinding met afstandsbediening  van morgen kon ik niet van kanalen Wisselen dus stekker er uit gehaald  in alles werkt weer dit even ter info 

Groet Peter 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7722 reacties
  • 14 april 2025

Hoi ​@peter8226 , bedankt voor je feedback!
Hoe is dit de afgelopen dagen gegaan?

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 14 april 2025

beste jan 

ben van af vrijdag niet meer thuis geweest maar ik zal het deze week in de gaten houden of hij het nog doet ,en zal je dit dan laten weten 

m.v.g peter

Reageer