Skip to main content
Beantwoord

Ik krijg mijn afstandsbediening niet gekoppeld met mijn Philips scherm

• May 5, 2025
  • 1 reactie
  • 168 keer bekeken

Ik doorloop de stappen om mijn kpn afstandbediening te koppelen om de volume knoppen te bedienen. Ik heb Een Philips scherm (Source plus nr 4 zoeken met >> tot je de juiste code hebt gevonden) , eenmaal gevonden prima druk op ok voor opslaan.  doet ie het niet 

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom op de community ​@Kevin_Abma, wat doet het daarbij precies niet? Wij zien niet wat jij ziet, alleen wat jij vertelt. Om mee te kunnen denken hebben we meer informatie nodig, zoals wat voor afstandsbediening je hebt en wat voor type tv-ontvanger. Kan je er meer over vertellen?

In de Kennisbank kan je hier ook meer over vinden, voor de verschillende mogelijkheden:

Als het via die weg niet lukt kan je het makkelijkste een terugbelafspraak maken, dan kan er direct met je meegedacht worden.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Jasper van KPN
Moderator

Welkom op de community ​@Kevin_Abma, wat doet het daarbij precies niet? Wij zien niet wat jij ziet, alleen wat jij vertelt. Om mee te kunnen denken hebben we meer informatie nodig, zoals wat voor afstandsbediening je hebt en wat voor type tv-ontvanger. Kan je er meer over vertellen?

In de Kennisbank kan je hier ook meer over vinden, voor de verschillende mogelijkheden:

Als het via die weg niet lukt kan je het makkelijkste een terugbelafspraak maken, dan kan er direct met je meegedacht worden.